Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 20, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Coca-Cola powraca do imion na opakowaniach

Coca-Cola (Coca-Cola Poland-Services) w kampanii powraca do personalizowanych etykiet na napojach.

Bohaterowie 30-sekundowego spotu pokazują, co dla nich oznacza hasło kampanii #DajCalusa. Kampania prowadzona jest w telewizji, Internecie (Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter), na nośnikach zewnętrznych i w kinach. Ponadto kod do SnapChata można znaleźć m.in. na trzech muralach, a także w trakcie wydarzeń masowych, na których pojawi się sklep firmy.
Na opakowaniach napojów znów pojawiają się etykiety z imionami, ksywkami i zdrobnieniami. Dla chętnych butelki mogą zostać przygotowana na zamówienie.
Kreację kampanii przygotowała agencja McCann Worldgroup Warszawa. Media zakupił dom mediowy MediaCom. Za działania PR odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

 

 

(DR, 20.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.