Chaotyczna komunikacja rządu podczas powodzi  |  Kolejna dotacja dla mediów publicznych  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Oglądalność programu "Ewa Bugała. Wszystko jasne" w Republice  |  Październikowy cennik TVP  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Chaotyczna komunikacja rządu podczas powodzi  |  Kolejna dotacja dla mediów publicznych  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Oglądalność programu "Ewa Bugała. Wszystko jasne" w Republice  |  Październikowy cennik TVP  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Chaotyczna komunikacja rządu podczas powodzi  |  Kolejna dotacja dla mediów publicznych  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Oglądalność programu "Ewa Bugała. Wszystko jasne" w Republice  |  Październikowy cennik TVP  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Czerwiec 19, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bank Zachodni WBK z Grand Prix

Zespół marketingu Banku Zachodniego WBK zdobył Grand Prix w jubileuszowej 5. edycji konkursu Dyrektor Marketingu Roku, w kategorii zespołowej budżet ponad 50 mln zł. Tym samym został uznany za najlepszy w Polsce.

Kapituła konkursu doceniła tą nagrodą unikatową strategię marketingową, dzięki której Bank Zachodni WBK umocnił swoją pozycję w czołówce największych polskich podmiotów finansowych oraz po raz kolejny poprawił wyniki finansowe i zdobył zaufanie ponad pół miliona nowych klientów. Zespół Banku Zachodniego WBK pokonał konkurentów z różnych branż również dzięki wyjątkowo celnemu rozpoznawaniu potrzeb klienta i ciągłemu udoskonalaniu każdego kanału komunikacji. Na szczególną uwagę zasługuje aktywność w kanałach social media.

- Realizacja kampanii reklamowych w 2014 roku była udaną pracą i świetną przygodą z udziałem Kevina Spacey, Wojciecha Smarzowskiego, Anny Dereszowskej, Arkadiusza Jakubika i wielu innych wspaniałych twórców. Ta nagroda to piękny a mobilizujący laur - przed nami już wkrótce kolejne kampanie, które pozwolą naszemu bankowi jeszcze lepiej wspierać naszych klientów i pomagać w rozwoju firm – powiedział po gali Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu.

Przyznana nagroda to nie tylko wyraz uznania środowiskowego, ale też  potwierdzenie, że działania marketingowe Banku Zachodniego WBK po raz kolejny stają się przykładem profesjonalizmu i nieszablonowego myślenia, które kreuje trendy w reklamie.

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku organizowany jest od 2010 roku przez firmę Mediarun, właściciela portalu branżowego mediarun.pl oraz organizatora konferencji i szkoleń marketingowych.

 

Monika Nowakowska
Dyrektor Biura Prasowego
Bank Zachodni WBK

(19.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.