Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Czerwiec 18, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Optimise – tworzymy przyszłość performance marketingu

Miło nam poinformować, że Online Media Group – działająca na całym świecie, wielokrotnie nagradzana agencja performance marketingu przeszła proces rebrandingu zmieniając swoją dotychczasową nazwę na Optimise. Nowa nazwa obowiązuje w naszych oddziałach na całym świecie. Wraz z nazwą przedstawiamy nowy logotyp, stronę internetową www.optimise.pl oraz rozszerzoną platformę technologiczną.

Rebranding jest związany z rozwojem grupy, poszerzaniem kompetencji oraz wprowadzaniem nowych rozwiązań technologicznych. Już teraz setki klientów Optimise, zlokalizowanych na czterech kontynentach, mogą korzystać z naszych unikalnych rozwiązań w obszarze performance marketingu. Nasze usługi skupiają się wokół czterech strategicznych obszarów - sieci afiliacyjnej, rozwiązań dla marketingu mobile, optymalizacji kanałów dotarcia, oraz generowaniu leadów.

Wprowadzamy nowe standardy w performance marketingu

Od dłuższego czasu obserwujemy potrzebę efektywniejszego korzystania z mediów online. Optymalizacja działań w mediach była w naszym DNA od dawna. Nazwa Optimise sama w sobie mocno podkreśla dzisiejsze trendy w performance marketingu i oczekiwania naszych partnerów.

Od początku roku przygotowujemy się do zmian. Jednym z kroków było zatrudnienie Michała Pachnika (Operations Director), którego wiedza i doświadczenie w zakresie technologii i wsparcia sprzedaży, miała dla nas kluczowe znaczenie. Rynek performance zmienia się wchodząc w obszary związane z kanałem mobile oraz efektywną optymalizacją. Optimise to nie tylko ogromne zaplecze technologiczne, to też wspaniały zespół specjalistów oraz obsługa klienta na najwyższym poziomie. Rebranding, który przeszliśmy jest konsekwencją tych działań, a także jasnym komunikatem, że chcemy wspierać naszych klientów w optymalizacji ich działań w zakresie performance marketingu i osiągnięciu sukcesu – jesteśmy podekscytowani, że nasz nowa marka oddaje to w 100%.

Magdalena Czachowska
Managing Director


Technologia i wiedza w służbie optymalizacji

W Optimise wierzymy, że rola efektywnego gromadzenia i wykorzystywania danych staje się coraz bardziej istotna. Szczególnie w kontekście wielokanałowych, często zautomatyzowanych działań w obszarze performance marketingu. Dlatego bardzo mocno inwestujemy w rozwiązania technologiczne pozwalające gromadzić, mierzyć i zarządzać danymi, które mają ogromne znaczenie podczas optymalizacji mediów. Wiemy też, jak ważne jest inteligentne wykorzystanie danych do tworzenia przydatnych raportów dla naszych partnerów.

Wraz z naszą nową nazwą prezentujemy nowe rozwiązania i szereg dodatkowych możliwości systemowych. W ostatnim czasie intensywnie pracowaliśmy nad wieloma projektami, które teraz możemy z dumą prezentować. Są to zarówno rozwiązania technologiczne, jak i operacyjne, które w znaczącym stopniu pomagają w optymalizowaniu każdej kampanii, aktywności mobile czy programu partnerskiego. Dotyczy to między innymi nowych raportów geolokalizacyjnych i behawioralnych oraz naszego nowego panelu, które właśnie udostępniliśmy. Każdy z naszych klientów reprezentuje zróżnicowane wymagania czy to w kontekście zwiększania zaangażowania swoich konsumentów, zwiększania sprzedaży czy też polepszania wskaźnika zwrotu z inwestycji w media. Nasza działalność ukierunkowana jest na realizowanie indywidualnych potrzeb i optymalizowaniu ich na sukces.

Michał Pachnik
Dyrektor Operacyjny Optimise


Poznaj Optimise

Optimise to, powstała w 1999 roku pod nazwą Online Media Group, agencja, która tworzy i rozwija autorskie rozwiązania technologiczne w obszarze performance marketingu. Jesteśmy właścicielem jednej z największych sieci afiliacyjnych, sieci mobile, a także twórcami innowacyjnych rozwiązań w zakresie lead generation oraz optymalizacji mediów i ochrony marki. Pracujemy dla ponad 200 renomowanych marek na całym świecie. Obecnie osiągamy obroty przekraczające rocznie 30 milionów funtów.
Zespół Optimise tworzy 160 doświadczonych ekspertów, pracujących w głównej siedzibie w Norwich w Wielkiej Brytanii oraz w biurach lokalnych w Warszawie, Delhi, Sydney i Sao Paulo.
Dzięki doświadczeniu w monitorowaniu efektywności oraz skutecznej optymalizacji mediów pomagamy dużym, renomowanym markom pozyskiwać i utrzymywać klientów, zwiększać ilość i wartość dokonywanych sprzedaży oraz uzyskiwać lepsze wskaźniki rentowności ROI. Współpracujący z nami wydawcy mogą liczyć na sukces, możliwy dzięki dostępowi do wartościowych danych, nowoczesnych technologii oraz pełnego wsparcia naszych ekspertów.

Więcej szczegółów na temat Optimise znajdziecie Państwo na naszej stronie www.optimise.pl.

(18.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.