Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Czerwiec 18, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mecz Polska – Grecja hitem dnia!

Ponad 4,5 miliona widzów w szczytowym momencie oglądało wtorkowe spotkanie Polska – Grecja w TVP1 i TVP Sport. Transmisja w Jedynce była najlepiej oglądaną pozycją tego dnia, biorąc pod uwagę cały rynek telewizyjny!

Towarzyski mecz reprezentacji Polski z Grecją zakończył się bezbramkowym remisem. W szczytowym momencie (ok. godz. 21:29) spotkanie oglądało 4,497 mln widzów TVP1 i 237 tysięcy TVP Sport. Średnia oglądalność w Jedynce wyniosła 4 mln (udziały 28,46 proc.), a w TVP Sport – 253 tys. (1,8 proc.). Między innymi dzięki temu wydarzeniu TVP1 była wczoraj liderem na rynku, uzyskując 14,8 proc. dziennych udziałów (grupa 4+). Dodatkowo bezpłatna transmisja na stronie sport.tvp.pl i w aplikacji mobilnej TVP Stream miała blisko 100 tysięcy odtworzeń.

Na mocy umowy zwartej pomiędzy Telewizją Polską a Polskim Związkiem Piłki Nożnej, kibice mogą oglądać towarzyskie mecze naszej narodowej reprezentacji w TVP. Telewizja publiczna kupiła wyłączne prawa telewizyjne do anten otwartych (TVP1/TVP2) i kanału tematycznego (TVP Sport) oraz dodatkowo do transmisji w internecie (sport.tvp.pl) i na urządzeniach mobilnych (TVP Stream). Umowa obejmuje mecze towarzyskie Polaków do czerwca 2018 roku, czyli do Mundialu w Rosji. Do tej imprezy (a także do Mundialu 2022 w Katarze) TVP także posiada już prawa.

 

Centrum Informacji TVP

(18.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.