Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Czerwiec 17, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Discovery świętuje 30 lat wspólnych odkryć

Warszawa, 17 czerwca 2015: 17 czerwca to data szczególnie ważna dla Discovery Communications, największego nadawcy płatnej telewizji na świecie. Dokładnie 30 lat temu wizjoner John Hendricks uruchomił pierwszy na świecie kanał telewizyjny, poświęcony programom dokumentalnym i tym samym zapoczątkował historię międzynarodowego koncernu medialnego. Discovery niezmiennie od 30 lat spełnia swoją obietnicę - opowiada niezwykłe historie, przedstawia wyjątkowych ludzi i życie zwierząt oraz zabiera swoich widzów w najpiękniejsze zakątki świata.

W ciągu 30 lat Discovery stało się największym nadawcą płatnej telewizji na świecie, docierając do 3 mld widzów w ponad 220 państwach. Od 1989 roku, kiedy to Discovery Channel zadebiutował jako piewszy, międzynarodowy kanał dokumentalny, dostępny w Europie i poza nią, koncern dokonywał sukcesywnie ekspansji na kolejne rynki, wprowadzał nowe marki, formaty i gatunki programowe. Obecnie szerokie portfolio nadawcy obejmuje poza Discovery Channel, takie kanały, jak Animal Planet, TLC, czy Eurosport – wiodący europejski kanał sportowy. Pozycja lidera kategorii dokumentalnej motywuje do dalszego rozwoju i przekazywania od początku zakorzenionych wartości, które wyrażają się w słowach – zadziwiać, inspirować i edukować. Kontynuując swoją misję, Discovery rocznie inwestuje łącznie 2 mld dolarów w ofertę programową, w tym takie formaty, jak „Racing Extinction”, „Life of Dogs”, czy „Harley Davidson”, a także wiele produkcji lokalnych, również realizowanych w Polsce.
Discovery Channel przebył długą drogę od momentu emisji pierwszego w historii programu - „Iceberg Alley”, która miała miejsce 17 czerwca 1985 roku i przyciągnęła przed telewizory blisko 156 tysięcy amerykańskich widzów. Dzisiaj to najszerzej dystrybuowana stacja na świecie, docierająca do 450-milionowej widowni. Chociaż wybór kanałów dokumentalnych jest o wiele większy niż 30 lat temu, Discovery Channel pozostaje nadal numerem jeden dla widzów w USA i na świecie.
Discovery inspiruje od pokoleń, budząc w nas wszystkich ciekawość świata, ciągłą potrzebę odkrywania i zadawania pytań na temat otaczającej rzeczywistości – zauważa Olgierd Dobrzyński, Country Manager Central Europe, Discovery Networks CEEMEA. - To właśnie ta ciekawość i chęć dzielenia się niezwykłymi historiami motywują nas każdego dnia do tworzenia jeszcze lepszej oferty programowej. Jesteśmy przekonani, że najciekawsze wyzwania i przygody wciąż są przed nami. Jesteśmy wdzięczni naszym widzom i partnerom biznesowym, którzy zaufali nam i przez minione 30 lat dorastali i rozwijali się wraz z nami.
Dla uczczenia 30-lecia, pracownicy Discovery na całym świecie wzięli udział w akcji „Discover your Impact Day”. To znakomita okazja do zaangażowania się w pracę na rzecz społeczeństwa i tym samym kontynuacja misji Discovery, którą jest zmienianie świata na lepsze. Idea „Impact Day” koncentruje sie wokół trzech tematów nawiązujących do DNA Discovery: ziemia (np. sadzenie drzew, sprzątanie terenów zielonych); woda (np. praca z lokalnymi ośrodkami żeglarskimi, instalacja beczek z wodą w miejskich ogrodach); ludzie (np. praca z dziećmi, pomoc w schroniskach dla bezdomnych).
Zespół warszawskiego biura Discovery zaangażował się w prace ogrodnicze i renowacyjne w szkołach dla dzieci niepełnosprawnych, odnowienie szlaków turystycznych w Parku Marysin, wizytę w parku rozrywki oraz warsztaty dziennikarstwa sportowego dla wychowanków domów dziecka.

Marta Więckowska

(17.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.