W segmencie magazynów dla mężczyzn najlepiej sprzedaje się "Men's Health"
16.06.2015, 10:28

Magazyn "Logo" " (Agora SA) jako jedyny w segmencie miesięczników dla mężczyzn zwiększył średnią sprzedaż ogółem w pierwszym kwartale 2015 roku.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że w pierwszym kwartale br. liderem sprzedaży w tym segmencie był "Men's Health" (Motor Presse Polska) - 54 350 egz. (spadek o 12,89 proc. w porównaniu z pierwszym kwartałem ub.r.). Na drugim miejscu znalazł się "Playboy" (Marquard Media Polska) - 36 522 egz. (spadek o 19,23 proc.). Na trzecim miejscu był magazyn "Logo" - 26 846 egz. (wzrost o 1,66 proc.), który wyprzedził "CKM" (Marquard Media Polska). "CKM" odnotował sprzedaż 26 280 egz. (spadek o 13,27 proc.).
(IKO, 16.06.2015)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
