Chaotyczna komunikacja rządu podczas powodzi  |  Kolejna dotacja dla mediów publicznych  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Oglądalność programu "Ewa Bugała. Wszystko jasne" w Republice  |  Październikowy cennik TVP  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Chaotyczna komunikacja rządu podczas powodzi  |  Kolejna dotacja dla mediów publicznych  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Oglądalność programu "Ewa Bugała. Wszystko jasne" w Republice  |  Październikowy cennik TVP  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Chaotyczna komunikacja rządu podczas powodzi  |  Kolejna dotacja dla mediów publicznych  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Oglądalność programu "Ewa Bugała. Wszystko jasne" w Republice  |  Październikowy cennik TVP  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Czerwiec 15, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Debiutuje „Be Active. Dietetyka & Fitness”

16 czerwca 2015 do rąk czytelniczek trafi pierwsze wydanie miesięcznika „Be Active. Dietetyka & Fitness”. Redaktor naczelną nowego magazynu jest Ewa Chodakowska, która pojawiła się również na okładce lipcowego wydania.

Nowe pismo Edipresse dedykowane jest kobietom  w wieku 18-35 lat, zainteresowanym aktywnym stylem życia, przywiązującym szczególną wagę do zdrowia we wszystkich jego aspektach.
W pierwszym numerze czytelniczki znajdą m.in. porady dietetyczne na lato, ćwiczenia motywujące do ruchu na plaży oraz pierwszą metamorfozę „Be Active”, czyli historię dziewczyny, która dzięki aktywności fizycznej wróciła do dobrej formy i zdrowej wagi. „Be Active” to również odpowiedzi ekspertów na pozornie proste pytania: czym jest gluten, jak prawidłowo wykonać przysiad i jak jeść żeby pozbyć się nadwagi. Dzięki technologii Tap2C „Be Active” to magazyn interaktywny, wzbogacony
o najwyższej jakości, dodatkowe treści video i galerie zdjęć.
„Ewa Chodakowska jest osobą, która zawsze bardzo dbała o bezpośredni kontakt ze swoimi fanami, stąd wielki sukces, jaki odniosła m.in. na Facebook’u. U podstaw koncepcji „Be Active” leży założenie pozostania w bliskim kontakcie z czytelniczką - czego wyrazem jest  naturalny, często żartobliwy język, jakim  pisane są teksty oraz rozszerzenie magazynu o liczne materiały video, także z udziałem redaktor naczelnej,  dostępne dzięki aplikacji Tap2C” – opisuje nowy magazyn Ewa Redel-Bydłowska, członek zarządu i dyrektor wydawnicza odpowiedzialna za ten magazyn w  Edipresse Polska SA.
Zastępczynią Ewy Chodakowskiej jest Ewa Janczak-Cwil, absolwentka AWF, rehabilitantka, trener osobisty i dziennikarka. Zespół „Be Active” tworzą także eksperci, wśród nich Marta Mieloszyk-Pawelec, specjalistka w dziedzinie mikroodżywiania, oraz dr n.med. Grzegorz Juszczyk, dyrektor Biura Edukacji Zdrowotnej Grupy LUX MED. Makietę graficzną opracowała Marysia Mastalerz, która wcześniej pracowała m.in. nad szatą graficzną lifestylowego kwartalnika „Kikimora” oraz była grafikiem w „Harper’s Baazar”.
Magazyn ma klejoną oprawę i  lakierowaną okładkę. Szata graficzna została wzbogacona o piąty, fluorescencyjny kolor. Pierwszy numer ukaże się w objętości 148 stron, a jego cena to 7, 99 pln.
Sprzedaż pierwszego numeru wspiera kampania promocyjna w wybranych stacjach telewizyjnych, kinie, radiu oraz w magazynach wydawnictwa Edipresse,  Internecie, a także w punktach sprzedaży. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy MediaCom,. Wartość kampanii netto wynosi 4,5 mln zł.
Działem sprzedaży „Be Active. Dietetyka&Fitness” kieruje Edyta Kordowska – dyrektor biura reklamy platformy poradnikowej. Zespół tworzą:  Anna Korzeń, z-ca biura reklamy „Be Active. Dietetyka&Fitness”, Ewelina Duczkowska oraz Jakub Zawistowski.

Monika Sękowska
dział PR Edipresse Polska

(15.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.