Chaotyczna komunikacja rządu podczas powodzi  |  Kolejna dotacja dla mediów publicznych  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Oglądalność programu "Ewa Bugała. Wszystko jasne" w Republice  |  Październikowy cennik TVP  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Chaotyczna komunikacja rządu podczas powodzi  |  Kolejna dotacja dla mediów publicznych  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Oglądalność programu "Ewa Bugała. Wszystko jasne" w Republice  |  Październikowy cennik TVP  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Chaotyczna komunikacja rządu podczas powodzi  |  Kolejna dotacja dla mediów publicznych  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Oglądalność programu "Ewa Bugała. Wszystko jasne" w Republice  |  Październikowy cennik TVP  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Czerwiec 09, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Media Agory wspierają akcję #SOS Nepal

9 czerwca br. rozpoczęła się wyjątkowa, charytatywna akcja polskich mediów #SOS Nepal zainicjowana przez Program Trzeci Polskiego Radia we współpracy z Polską Akcją Humanitarną. W działania na rzecz dzieci, które w wyniku trzęsienia ziemi w Nepalu straciły dach nad głową, włączyło się ponad 30 redakcji telewizyjnych, radiowych i prasowych - wśród nich „Gazeta Wyborcza” oraz radiostacje Agory: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje i Rock Radio.

Celem akcji #SOSNepal jest zebranie jak największej kwoty dla ponad 1,7 mln nepalskich dzieci – ofiar tragicznych trzęsień ziemi z 25 kwietnia i 12 maja br.

Działania zainaugurowała 9 czerwca br. konferencja prasowa w Warszawie. Podczas niej zaprezentowane zostały okolicznościowe koszulki - dochód z ich sprzedaży wesprze ofiary kataklizmu. Koszulki z napisem #SOSNepal i logotypami partnerów akcji w cenie 25 zł będzie można kupić m.in. w sklepie internetowym PAH (www.skleppah.pl), w internetowym sklepie Polskiego Radia (sklep.polskieradio.pl), a także – już od 12 czerwca br. - w drogeriach Rossmann w całej Polsce. Sieć ta podjęła się wyprodukowania około 50 tys. koszulek specjalnie na potrzeby tej akcji oraz dostarczania ich do jak największej liczby swoich punktów sprzedaży.

Dochód ze sprzedaży koszulek przekazany zostanie na działania PAH w Nepalu - m.in. zabezpieczenie schronienia dla mieszkańców, którzy w wyniku katastrofy stracili dach nad głową.

Pomoc finansową można przekazać również wysyłając SMS o treści „Nepal” pod numer 73646 (całkowity koszt to 3,69 zł). Operatorzy komórkowi wspierający akcję zrzekli się dochodu ze specjalnych SMS-ów.

#SOSNepal wspiera wielu znanych artystów, którzy w specjalnych radiowych spotach apelują o pomoc dla Nepalczyków.

9 czerwca br. na łamach „Gazety Wyborczej” i na Wyborcza.pl ukazał się obszerny artykuł o obecnej sytuacji w Nepalu - jak żyją ludzie pozbawieni swoich domów i w jaki sposób można im pomóc. Redakcja dziennika będzie również informować czytelników o akcji #SOSNepal i zachęcać do pomocy ofiarom kataklizmu w Nepalu - także poprzez swoje profile w mediach społecznościowych.

Radiostacje Agory wyemitują spoty radiowe zachęcające do wsparcia akcji poprzez zakup okolicznościowych koszulek lub wysłanie SMS.

Agora wesprze również sprzedaż koszulek - będzie je można nabyć na stronie www.kulturalnysklep.pl oraz w siedzibie spółki przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie.

Agata Staniszewska
Rzecznik prasowy - dział komunikacji korporacyjnej Agora SA

(09.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.