Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 09, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Konkurencja TVP 1 bez szans w porze emisji "Rancza" (wideo)

Główne role w serialu "Ranczo" gra Cezary Żak

Dziewiąta edycja serialu "Ranczo" przyciągała do TVP 1 średnio 6 mln widzów. W czasie jego emisji stacja była liderem rynku. Na przyszły rok TVP 1 planuje dziesiątą edycję serialu.

"Ranczo" było nadawane od 8 marca do 7 czerwca, w niedziele o 20.25, z wyjątkiem dnia drugiej tury wyborów prezydenckich, gdy z powodu przedłużonej ciszy wyborczej Jedynka wyemitowała serial o 21.20. Najwięcej widzów – 7 mln – przyciągnął odcinek z 15 marca. Pierwszy odcinek dziewiątej edycji zgromadził 6,86 mln widzów, a trzeci – 6,69 mln. Średnia widownia serialu była w tym sezonie o ok. 150 tys. osób mniejsza niż rok temu, ale "Ranczo" nadal dystansowało konkurencję pod względem udziału w rynku. Wśród wszystkich widzów wyniósł on 35,4 proc., a w grupie komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat) – 26,9 proc. W tym czasie Polsat miał średnio 12,5 proc. udziału (13,7 proc. w grupie komercyjnej; m.in. show "Tylko muzyka"), TVN – 8,1 proc. (10,5 proc.; m.in. show „Mamy cię!”), a Dwójka 4,6 proc. (4,7 proc.; „Kabaretowa scena Dwójki”).
Sprzedaż reklam przy serialu przyniosła 11,82 mln zł (cennikowo, bez uwzględnienia rabatów). To 15 proc. mniej niż wiosną ub.r., ale w br. TVP zmieniła politykę handlową, obniżając wartości cennikowe. Dane: Nielsen Audience Measurement.
Na przyszły rok TVP 1 planuje dziesiątą edycję serialu.

(RUT, 09.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.