Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 01, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Carlsberg wprowadza piwo dla młodych w designerskim opakowaniu

Carlsberg Polska telewizyjną kampanią wspiera nową markę piwa - Carlsberg Nox.

30-sekundowy spot przedstawia nową markę Carlsberga jako propozycję skierowaną do młodych osób, które zwracają uwagę na designerskie opakowanie piwa. Koncepcja spotu opiera się na grze słów Nox-Noc.
Kreację kampanii przygotowała agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland. Za zakup mediów odpowiada PHD Media Direct.

 

(DR, 01.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.