Startup Enso zwycięzcą Startup Fest Agora 2015
Projekt Enso został zwycięzcą Startup Fest Agora 2015 (fot. Agora)
Projekt Enso został zwycięzcą Startup Fest Agora 2015. Jego twórcy otrzymali nagrodę 50 tys. zł, a także możliwość zrealizowania kampanii reklamowej w serwisach grupy Gazeta.pl o wartości 100 tys. zł.
Enso mierzy temperaturę, wilgotność, ciśnienie i poziom szkodliwych substancji chemicznych, prowadzących do powstawania alergii, astmy oraz chorób zapalnych. Pomysłodawcami zwycięskiego projektu są Mateusz Zelek i Wojciech Czajkowski.
Jury przyznało również nagrodę specjalną w wysokości 20 tys. zł dla start-upu CivilHub, serwisu społecznościowego skupionego wokół oddolnych inicjatyw społecznych. Nagrodę specjalną od Amazon Web Services otrzymał projekt BuyBox, a start-up Rombo Games obsługę prawną od Kancelarii Spaczyński, Szczepaniak i Wspólnicy SKA.
W finale Startup Fest Agora 2015, który odbył się w dniach 27-28 maja br., wzięło udział 20 projektów, wybranych z ponad 200 nadesłanych zgłoszeń.
Organizowany od 2010 roku Startup Fest Agora przyciągnął do tej pory ponad 1,2 tys. start-upów.
(KOZ, PR, 01.06.2015)