Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Maj 27, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ipsos trafnie przewidział wyniki I i II tury wyborów prezydenckich na podstawie badań Exit Poll

Za nami dwie tury wyborów prezydenckich. Do ostatnich minut przed ciszą wyborczą wahały się sondażowe losy kandydatów. Badania Exit Poll podczas obydwu tur wyborów przeprowadził Ipsos. Sondaże w dniu wyborów objęły zasięgiem każdorazowo 500 losowo wybranych lokali wyborczych. Na podstawie zebranych danych, po zakończeniu ciszy wyborczej stacje telewizyjne przedstawiły szacunkowe wyniki głosowania.

Oficjalne wyniki ogłoszone przez Państwową Komisję Wyborczą pokazały trafność prognozy firmy Ipsos w obydwu turach głosowania. Po raz kolejny Ipsos udowodnił, jak dokładnie i rzetelnie jest w stanie przewidzieć wynik wyborów.
Prezes Ipsos w Polsce Anna Karczmarczuk nie kryła zadowolenia z powodu sukcesu badań Exit Poll, jednocześnie podkreślając ich wagę: "Jesteśmy bardzo świadomi jaki to przywilej a zarazem odpowiedzialność, przeprowadzać tego typu sondaże, dlatego też bardzo cieszy nas, że po raz kolejny udowodniliśmy nasz profesjonalizm i dwukrotnie dostarczyliśmy tak wysoki poziom dokładności prognozy. Dziękuję bardzo wszystkim zaangażowanym w to przedsięwzięcie”.
Badania Exit Poll zostały zlecone wspólnie przez TVP, TVN 24 i Polsat News.

(27.05.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.