Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 26, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lemon Sky J. Walter Thompson wprowadzi na rynek nową markę LPP

Firma odzieżowa LPP, która planuje wprowadzenie nowej marki na polski rynek, wybrała  agencję Lemon Sky J. Walter Thompson do jej obsługi  - wynika z informacji "Presserwisu".

Wybrana agencja ma się zająć kompleksową komunikacją nowej marki, która w portfolio LPP ma być bardziej luksusowa od obecnie posiadanych, ale jej nazwa nie została jeszcze podana. Pierwsze sklepy mają powstać na początku 2016 roku.
LPP w portfolio ma obecnie pięć marek – Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Ich obsługą zajmowały się m.in. agencje Zjednoczenie.com, Divante.

(AMS, 26.05.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.