RMF FM można kupić w pakiecie z rozgłośniami regionalnymi Polskiego Radia
(fot. freerangestock.com)
Power FM to nowy pakiet handlowy stworzony przez Grupę RMF i Audytorium 17, reprezentujące rozgłośnie regionalne Polskiego Radia. Ma być kontrofertą dla pakietu Joker FM złożonego ze stacji ogólnopolskich Polskiego Radio, Grupy Radiowej Time i Agory.
Na pakiet Power FM składa się 51 stacji: RMF FM, sieć RMF Maxxx, ponadregionalne RMF Classic, rozgłośnie regionalne Polskiego Radia oraz ich anteny miejskie.
– To idealne rozwiązanie dla firm, których celem jest zbudowanie wysokiego zasięgu kampanii w relatywnie krótkim czasie – uważa Beata Jaworska, prezes Audytorium 17. – Radio jako medium cenione jest między innymi za elastyczność i szybkość działania. Ta oferta właśnie te cechy podkreśla – tłumaczy Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.
– Moim zdaniem Power FM jest odpowiedzią na pakiet Joker FM – mówi Alfred Ejsmont, radio, outdoor, ambient & cinema director w domu mediowym Universal McCann. Jego zdaniem beneficjentem nowego produktu może stać się Audytorium 17, które dotychczas nie było obecne w żadnym pakiecie z innymi grupami radiowymi.
Joker FM jako konkurencję dla oferty Grupy RMF półtora roku temu stworzyły Polskie Radio, Grupa Radiowa Time i Agora.
Stacji skupionych w Power FM słucha codziennie 11,8 mln osób podczas gdy tych będących w Joker FM – 11,5 mln, Highway (Polskie Radio i Time) – 10,1 mln, a Zet Total (Eurozet i Pakiet Niezależnych) – 8,5 mln. (Badanie Radio Track, realizowane przez Millward Brown, za luty-kwiecień br.).
Za sprzedaż Power FM odpowiada Grupa RMF. - Wspólną decyzją obu uczestniczących w pakiecie podmiotów sprzedaż pakietu leży w kompetencjach Grupy RMF dla zachowania jednolitego standardu obsługi klienta – wyjaśnia Beata Jaworska z Audytorium 17.
(KOZ, 19.05.2015)