Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 11, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prawie 8 mln widzów oglądało początek wieczorów wyborczych

W niedzielę wieczorem ogłoszenie sondażowych wyników wyborów prezydenckich w TVP 1, TVP Polonia, TVP Info, TVN 24, TVN 24 Biznes i Świat, Polsat News i Polsat News 2 oglądało w sumie 7,79 mln osób.

W godz. 21-21.05 kanały te uzyskały razem 45,74 proc. udziału w rynku. Oznacza to, że niemal co druga osoba oglądająca wówczas telewizję, wybrała wieczór wyborczy.
Najwięcej widzów – 4,36 mln – zgromadził wieczór wyborczy w TVP 1, nadawany od 20.55 do 21.49.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.