Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 07, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mniej reklam w TVP? KRRiT szuka mądrych, którzy pomogą to zrobić

(fot. Archiwum/Press)

Wybrani w konkursie doradcy mają zaprezentować Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji (KRRiT) pomysły, jak ograniczyć reklamy w mediach publicznych.

KRRiT poprzez zapytanie ofertowe - o czym wczoraj poinformował Biztok.pl - szuka firmy, która przeprowadzi analizę pt. "Koncepcja wdrożenia ograniczeń działalności reklamowej nadawców publicznych". W opracowaniu ma znaleźć się m.in. propozycja, jak w minimum trzyletnim okresie zmniejszyć liczbę reklam w mediach publicznych. Koncepcja wprowadzenia ograniczeń powinna uwzględniać sposób, plan ich wdrożenia i efekt ekonomiczny, jaki wywołają. Przy opracowaniu dokumentu powinny zostać uwzględnione długoterminowe umowy nadawców z reklamodawcami i wpływ planowanych ograniczeń na ofertę reklamową i komercyjny rynek reklamy. Oprócz tego wybrana firma musi przygotować tezy do debaty o ograniczeniu działalności reklamowej nadawców publicznych.
Raport powinien zostać zakończony do 12 czerwca br.

(DR, 07.05.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.