Mniej reklam w TVP? KRRiT szuka mądrych, którzy pomogą to zrobić
(fot. Archiwum/Press)
Wybrani w konkursie doradcy mają zaprezentować Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji (KRRiT) pomysły, jak ograniczyć reklamy w mediach publicznych.
KRRiT poprzez zapytanie ofertowe - o czym wczoraj poinformował Biztok.pl - szuka firmy, która przeprowadzi analizę pt. "Koncepcja wdrożenia ograniczeń działalności reklamowej nadawców publicznych". W opracowaniu ma znaleźć się m.in. propozycja, jak w minimum trzyletnim okresie zmniejszyć liczbę reklam w mediach publicznych. Koncepcja wprowadzenia ograniczeń powinna uwzględniać sposób, plan ich wdrożenia i efekt ekonomiczny, jaki wywołają. Przy opracowaniu dokumentu powinny zostać uwzględnione długoterminowe umowy nadawców z reklamodawcami i wpływ planowanych ograniczeń na ofertę reklamową i komercyjny rynek reklamy. Oprócz tego wybrana firma musi przygotować tezy do debaty o ograniczeniu działalności reklamowej nadawców publicznych.
Raport powinien zostać zakończony do 12 czerwca br.
(DR, 07.05.2015)










