Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Maj 07, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat przed TVP 1 i TVN

Dane z okresu 27.04.2015 - 03.05.2015
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 Polsat 12,14%
2 TVP1 11,88%
3 TVN 10,48%
4 TVP2 9,99%
5 TVN7 3,48%
6 TVP INFO 3,31%
7 TV4 3,16%
8 TV PULS 2,99%
9 TVN24 2,84%
10 Polsat2 1,40%
11 TTV - Twoja Telewizja 1,32%
12 Puls 2 1,28%
13 TVP Seriale 1,27%
14 TVP Rozrywka 1,27%
15 TV6 1,13%
16 Polsat News 1,03%
17 TVP Regionalna 0,96%
18 Stopklatka 0,94%
19 Polo TV 0,91%
20 Nickelodeon 0,80%
  Inne 27,42%







Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2015-04-28 20:44:38 6 730 18,83%
2 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 2015-05-03 20:26:01 6 099 17,07%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2015-04-29 20:44:28 5 236 14,65%
4 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2015-04-28 20:08:58 4 328 12,11%
5 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2015-04-30 20:33:52 4 258 11,92%
6 WIADOMOŚCI TVP1 2015-05-03 19:30:05 3 998 11,19%
7 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2015-05-03 20:00:50 3 987 11,16%
8 PROGNOZA POGODY TVP1 2015-05-03 20:13:16 3 962 11,09%
9 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2015-04-27 21:41:45 3 648 10,21%
10 MALI GIGANCI /PROG.ROZR.POL./ TVN 2015-05-02 20:00:42 3 394 9,50%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(07.05.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.