Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Kwiecień 29, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"M jak miłość" i "Ranczo" hitami tygodnia

Dane z okresu 20.04.2015 - 26.04.2015
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 Polsat 13,14%
2 TVP1 12,30%
3 TVN 11,35%
4 TVP2 8,84%
5 TVN7 3,46%
6 TV4 3,37%
7 TV PULS 2,91%
8 TVP INFO 2,87%
9 TVN24 2,83%
10 Puls 2 1,46%
11 Polsat2 1,46%
12 TVP Seriale 1,31%
13 TTV - Twoja Telewizja 1,31%
14 TV6 1,13%
15 TVP Rozrywka 1,05%
16 TVP Regionalna 0,98%
17 Polsat News 0,94%
18 Polo TV 0,83%
19 Stopklatka 0,83%
20 TVP ABC 0,81%
  Inne 26,82%











Najchętniej oglądane programy

    STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2015-04-20 20:45:27 6 923 19,38%
2 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 2015-04-26 20:25:10 6 196 17,34%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2015-04-22 20:44:20 5 122 14,34%
4 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2015-04-23 20:29:47 4 299 12,03%
5 WIADOMOŚCI TVP1 2015-04-26 19:30:07 4 270 11,95%
6 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2015-04-20 20:08:06 4 028 11,27%
7 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2015-04-26 20:02:03 3 983 11,15%
8 PROGNOZA POGODY TVP1 2015-04-26 20:13:15 3 785 10,59%
9 TELEEXPRESS TVP1 2015-04-20 17:00:08 3 630 10,16%
10 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2015-04-20 21:42:56 3 616 10,12%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(29.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.