Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 07, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Pragnienie nie ma szans" - kampania napoju Sprite

Pod hasłem "Pragnienie nie ma szans" ruszyła telewizyjna kampania napoju Sprite (Coca-Cola Poland Services), realizowana przez agencję reklamową Gruppa66 Ogilvy i dom mediowy Starcom.

To kontynuacja kampanii sprzed roku. Nowe spoty adaptowane przez agencję można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (Polsat, TVN, TVN Siedem) i kanałach młodzieżowych (MTV Polska i Viva Polska). Kampanię telewizyjną wspiera internetowy serwis sprite.pl, gdzie znajduje się nowa wersja gry Sprite Ride.

(MŁ, 07.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.