23 zespoły nominowane w polskiej edycji Young Creatives Cannes
Zwycięskie teamy, które pojadą do Cannes poznamy na Gali KTR 14 maja 2015 w Teatrze Polskim.
Konkurs Young Creatives to całoroczny Program oparty na współpracy z Festiwalem Cannes Lions i Festiwalem Eurobest, którego SKM SAR jest jedynym przedstawicielem w Polsce. Skierowany jest do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej, którzy nie ukończyli 29 lat (agencje) i 31 lat (w przypadku marketerów).
Young Creatives to wyjątkowe wydarzenie dla młodych twórców będących na początku swojej kariery w branży komunikacyjnej. Oczywiście oprócz wspaniałej nagrody – wyjazdu na Międzynarodowy Festiwal Reklamy w Cannes, mogą oni zmierzyć się ze swoimi rówieśnikami oraz wymagającymi, ale ciekawymi zadaniami. Co więcej, fakt że na wykonanie zadania konkursowego uczestnicy mają tylko 24 godziny (z jednym wyjątkiem), sprawia że każdej edycji konkursu towarzyszy ogromny ładunek twórczej energii i adrenaliny. Zachęcam do zapoznania się z ideą konkursu oraz nominowanymi zespołami.
Marek Czarski
Account Manager
(22.04.2015)