Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Kwiecień 20, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat przed TVP 1 i TVN

Dane z okresu 06.04.2015 - 12.04.2015
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 Polsat 12,26%
2 TVP1 12,18%
3 TVN 10,99%
4 TVP2 8,76%
5 TVN7 3,48%
6 TVP INFO 3,13%
7 TV4 3,11%
8 TV PULS 3,08%
9 TVN24 2,82%
10 Polsat2 1,70%
11 Puls 2 1,52%
12 TTV - Twoja Telewizja 1,30%
13 TVP Seriale 1,29%
14 TVP Rozrywka 1,12%
15 TV6 1,01%
16 Stopklatka 0,96%
17 TVP Regionalna 0,94%
18 Polsat News 0,86%
19 Nickelodeon 0,78%
20 Polo TV 0,75%
  Inne 27,96%











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2015-04-07 20:45:15 7 105 19,89%
2 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 2015-04-12 20:27:04 6 216 17,40%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2015-04-08 20:44:45 5 515 15,43%
4 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2015-04-09 20:30:26 4 283 11,99%
5 WIADOMOŚCI TVP1 2015-04-12 19:30:08 4 276 11,97%
6 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2015-04-07 20:08:15 4 242 11,87%
7 TELEEXPRESS TVP1 2015-04-06 17:00:08 4 209 11,78%
8 PROGNOZA POGODY TVP1 2015-04-12 20:14:11 4 094 11,46%
9 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2015-04-07 21:42:20 3 910 10,94%
10 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2015-04-12 20:01:52 3 898 10,91%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(20.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.