Anna Podkowińska szefem digitalu w Burdzie na Polskę i Czechy
Anna Podkowińska (fot. materiały prasowe)
1 lipca 2015 stanowisko chief digital officera w Burda International w Polsce i Czechach obejmie Anna Podkowińska, która wcześniej była dyrektorem ds. przychodów w Agorze SA.
Anna Podkowińska odpowiedzialna będzie za strategię cyfrową wydawnictwa Burda, wszystkie redakcje online i dział reklamy digital. Obecnie Burda Polska ma 19 serwisów internetowych, a Burda Czechy 12. Podkowińska dotychczas była dyrektorem ds. przychodów w Agorze, CEO firmy Trader.com Polska oraz przewodniczącą rady nadzorczej IAB Polska. W Agorze zastąpił ją Maciej Wicha.
Komentarz Margaret Ann Dowling, dyrektor regionalnej w Burda International: „Jesteśmy gotowi na okres intensywnego rozwoju naszej oferty dla czytelników, partnerów marketingowych i reklamowych poprzez jeszcze silniejszą obecność w mediach cyfrowych, mobilnych oraz dalszy rozwój na polu e-commerce. Naszym głównym celem pozostają wiodące segmenty luxury lifestyle, moda, uroda oraz kulinaria, w których Burda utrzymuje pozycje lidera”.
(PR, 17.04.2015)