O starcie Krzysztofa Stanowskiego w wyborach prezydenckich  |  Oglądalność "Tele-Ekspresu wPolsce24"  |  Dział strategicznych analiz digitalowych w Agorze  |  Zwycięzcy przetargu na promocję KPO  |  Talk-show Magdy Gessler  |  TVP wyprodukowała trzeci sezon serialu  |  Stanowisko head of product w Burda Media Polska  |  Kabarety w naziemnej Telewizji WP  |  Tele 5 wiosną z dwiema polskimi produkcjami  |  Kanał Golf Zone testuje  |  Konsultant zarządu Time SA  |  Zestawienie serwisów w grupie biznes, finanse i prawo  |  Przetarg mediowy NASK  |  PARP poszukuje  |  Castorama Polska potwierdza  |  Nine Entertainment kupi serwis streamingowy firmy Optus  |  ARD i ZDF z prawami do transmisji Euro 2028  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

O starcie Krzysztofa Stanowskiego w wyborach prezydenckich  |  Oglądalność "Tele-Ekspresu wPolsce24"  |  Dział strategicznych analiz digitalowych w Agorze  |  Zwycięzcy przetargu na promocję KPO  |  Talk-show Magdy Gessler  |  TVP wyprodukowała trzeci sezon serialu  |  Stanowisko head of product w Burda Media Polska  |  Kabarety w naziemnej Telewizji WP  |  Tele 5 wiosną z dwiema polskimi produkcjami  |  Kanał Golf Zone testuje  |  Konsultant zarządu Time SA  |  Zestawienie serwisów w grupie biznes, finanse i prawo  |  Przetarg mediowy NASK  |  PARP poszukuje  |  Castorama Polska potwierdza  |  Nine Entertainment kupi serwis streamingowy firmy Optus  |  ARD i ZDF z prawami do transmisji Euro 2028  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

O starcie Krzysztofa Stanowskiego w wyborach prezydenckich  |  Oglądalność "Tele-Ekspresu wPolsce24"  |  Dział strategicznych analiz digitalowych w Agorze  |  Zwycięzcy przetargu na promocję KPO  |  Talk-show Magdy Gessler  |  TVP wyprodukowała trzeci sezon serialu  |  Stanowisko head of product w Burda Media Polska  |  Kabarety w naziemnej Telewizji WP  |  Tele 5 wiosną z dwiema polskimi produkcjami  |  Kanał Golf Zone testuje  |  Konsultant zarządu Time SA  |  Zestawienie serwisów w grupie biznes, finanse i prawo  |  Przetarg mediowy NASK  |  PARP poszukuje  |  Castorama Polska potwierdza  |  Nine Entertainment kupi serwis streamingowy firmy Optus  |  ARD i ZDF z prawami do transmisji Euro 2028  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 17, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Podkowińska szefem digitalu w Burdzie na Polskę i Czechy

Anna Podkowińska (fot. materiały prasowe)

1 lipca 2015 stanowisko chief digital officera w Burda International w Polsce i Czechach obejmie Anna Podkowińska, która wcześniej była dyrektorem ds. przychodów w Agorze SA.

Anna Podkowińska odpowiedzialna będzie za strategię cyfrową wydawnictwa Burda, wszystkie redakcje online i dział reklamy digital. Obecnie Burda Polska ma 19 serwisów internetowych, a Burda Czechy 12. Podkowińska dotychczas była dyrektorem ds. przychodów w Agorze, CEO firmy Trader.com Polska oraz przewodniczącą rady nadzorczej IAB Polska. W Agorze zastąpił ją Maciej Wicha.
Komentarz Margaret Ann Dowling, dyrektor regionalnej w Burda International: „Jesteśmy gotowi na okres intensywnego rozwoju naszej oferty dla czytelników, partnerów marketingowych i reklamowych poprzez jeszcze silniejszą obecność w mediach cyfrowych, mobilnych oraz dalszy rozwój na polu e-commerce. Naszym głównym celem pozostają wiodące segmenty luxury lifestyle, moda, uroda oraz kulinaria, w których Burda utrzymuje pozycje lidera”.

(PR, 17.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.