Redd’s wraca do reklam wymyślonych przed laty w PZL (wideo)

Nowe opakowanie piwa (fot. materiały prasowe)
Kompania Piwowarska wprowadza nowe smaki piwa Redd's i w komunikacji wraca do reklam sprzed ponad dekady.
Gruszka i chili - to dwa nowe warianty piwa Redd's. Napojom zmieniono też opakowania (butelki, puszki i etykiety). Zmianom towarzyszy kampania pod hasłem "Piwo inne niż inne", w której marka powraca do reklam autorstwa PZL emitowanych 15 lat temu.
W poniedziałek w telewizji rozpocznie się emisja pierwszego spotu pod hasłem "Piwo inne niż inne". Ponadto działania promocyjne prowadzone będą w Internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i za pomocą działań PR.
Platformę kreatywną przygotowali Magda Goll, Cezary Filew i Iwo Zaniewski z agencji PZL, odpowiedzialni również za kampanię marki z 2000 roku.
Za działania BTL odpowiada IQ Marketing, kampanię PR "Wakacje pod gruszą" realizuje Tailor Made PR, a komunikację w social media agencja Lubię to.
(DR, 17.04.2015)
