Nowy tygodnik Fratrii będzie się nazywał "ABC"

Winieta tygodnika "ABC"
"ABC" - tak nazywa się nowy tygodnik o charakterze tabloidowym Grupy Medialnej Fratria, do której należy m.in. tygodnik "W Sieci" oraz miesięcznik "Fronda".
Magazyn ukaże się w najbliższą środę, 22 kwietnia. - Dzień publikacji jest naturalny dla tygodników. Wybierając środę, wyprzedzamy jednak konkurencję wydającą tv guide'y - mówi Tomasz Przybek, prezes zarządu Fratrii. Tygodnik składa się bowiem z dwóch grzbietów, z czego wewnętrzny - o charakterze rozrywkowym - zawiera program telewizyjny. W czwartki ukazuje się już dodatek telewizyjny dziennika "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska), a w piątki "Gazety Wyborczej" (Agora SA) i "Super Expressu" (ZPR Media).
Rozwinięciem nazwy "ABC" są słowa: aktualny, bezkompromisowy, ciekawy. - Szukaliśmy tytułu wyraźnego i prostego, który odróżnia się od innych tytułów ogólnopolskich - podkreśla Tomasz Przybek.
Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że tygodnik będzie kosztował 3,50 zł. Redaktorem naczelnym pisma jest Maciej Wośko. Pierwszy numer zostanie wydany w nakładzie 500 tys. egzemplarzy.
(IKO, 16.04.2015)
