Bauer zmienia "Grazię" w miesięcznik

"Grazia" w Polsce pojawiła się jesienią 2012 roku.
"Grazia" nie będzie się już ukazywać co dwa tygodnie, tylko raz na miesiąc. Wydownictwo Bauer zmienia pismo people w magazyn luksusowy. Pierwsze wydanie miesięcznika "Grazia" ukaże się 14 maja 2015 roku w nakładzie 140 tys. egz.
"Grazia" zadebiutowała w Polsce w końcu listopada 2012 roku. Nie podbiła jednak segmentu people. W styczniu 2015 roku jej średnia sprzedaż wyniosła 64 056 egz. (spadek o 37,49 proc. w porównaniu ze styczniem 2014). Mniejszą sprzedaż miała tylko "Gala" (Burda Publishing Polska) - 48 493 egz. Liderem segmentu jest "Party Życie Gwiazd" (Edipresse Polska) ze średnią 251 961 egz.
Bauer informuje w komunikacie, że zmieni objętość pisma (ze 100 do 164 stron), wprowadzi lepszy papier. W magazynie będą wywiady, reportaże, felietony, teksty związane z kulturą oraz materiały o modzie, urodzie, zdrowiu, wnętrzach i kuchni. Już we wrześniu ub.r. "Grazia" wprowadziła elementy magazynu luksusowego. Według założeń wydawcy jako miesięcznik ma trafiać do wykształconych kobiet w wieku 25-45 lat o ponadprzeciętnych dochodach. Ma być dopełnieniem innych magazynów luksusowych Bauera - "Twojego Stylu" i "Pani".
Pierwsze wydanie miesięcznika "Grazia" ukaże się 14 maja 2015 roku w nakładzie 140 tys. egz.
Wydanie będzie promowane w stacjach telewizyjnych TVP, TVN, Polsat i kanałach tematycznych.Za kreację kampanii odpowiada Digit Art, a za zakup mediów MEC.
W 2014 roku "Grazia" w segmencie people traciła najwięcej.
(14.04.2015)
