Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris rusza z dwiema kampaniami
13 marca rusza przygotowana przez agencję PZL i dom mediowy Starcom prasowa kampania kosmetyków do twarzy Dr Irena Eris Young & Unique (Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris).
Reklamy pojawią się w ”Pani”, ”Twoim Stylu”, ”Urodzie”, ”Zwierciadle”, ”Vivie!”, ”Gali” i dodatku do ”Gazety Wyborczej” - ”Wysokich Obcasach”. Grupą docelową produktu są kobiety powyżej 30. roku życia. Akcja, która ma wspomóc sprzedaż kosmetyków, potrwa do końca kwietnia. Na początku kwietnia rozpocznie się także kampania wprowadzająca na rynek nowy produkt z linii Body Art - ampułki przeciw cellulitowi. Reklamy przygotowane także przez PZL będą publikowane w ”Vivie!”, ”Gali”, ”Cosmopolitan”, ”Elle”, ”Glamour”, ”Olivii”, ”Twoim Stylu”, ”Urodzie”. Grupą docelową produktu są kobiety powyżej 25. roku życia, mieszkające w dużych miastach, o dochodach powyżej średniej. Media przygotował Starcom, kampania potrwa do 20 maja.(MAZ, 06.03.2006)
