Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Kwiecień 09, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 znowu liderem, przed Polsatem i TVN

Dane z okresu 30.03.2015 - 05.04.2015
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 11,97%
2 Polsat 11,82%
3 TVN 10,95%
4 TVP2 9,27%
5 TVN7 3,70%
6 TV4 3,24%
7 TVP INFO 3,22%
8 TV PULS 3,21%
9 TVN24 2,96%
10 Puls 2 1,76%
11 TVP Seriale 1,45%
12 TTV - Twoja Telewizja 1,26%
13 Polsat2 1,24%
14 TV6 1,09%
15 TVP Rozrywka 1,02%
16 Polo TV 0,93%
17 TVP Regionalna 0,93%
18 Polsat News 0,93%
19 Nickelodeon 0,88%
20 TVP ABC 0,84%
  Inne 27,33%

 











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2015-03-31 20:40:48 6 466 18,10%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2015-04-01 20:45:42 5 328 14,91%
3 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 2015-04-05 20:27:43 4 917 13,76%
4 ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./ TVP1 2015-04-05 21:26:07 4 322 12,10%
5 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2015-04-02 20:30:40 4 121 11,53%
6 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2015-03-31 20:08:33 3 878 10,85%
7 TELEEXPRESS TVP1 2015-03-30 17:00:06 3 863 10,81%
8 WIADOMOŚCI TVP1 2015-04-01 19:30:05 3 825 10,70%
9 FAKTY TVN 2015-03-30 19:00:04 3 728 10,43%
10 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2015-03-31 21:36:00 3 660 10,24%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(09.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.