Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 08, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Canal+ 1 z godzinnym opóźnieniem będzie pokazywać program Canal+

ITI Neovision, operator platformy NC+, 11 maja br. wprowadzi zmiany w portfolio kanałów nadających pod marką Canal+. Powstaną Canal+ Discovery, Canal+ Sport 2 i Canal+ Seriale, a znikną Canal+ Family 2 i Canal+ Film 2. Uruchomiony zostanie także timeshift channel Canal+ 1.

Według ITI Neovision zmienione portfolio Canal+ ma w większym stopniu odpowiadać na potrzeby polskiego widza.
Canal+ Discovery będzie kanałem dokumentalnym, korzystającym z zarówno z bibliotek Canal+ i Discovery, jak i kupionych programów. Canal+ Seriale w wieczornych pasmach będzie emitować amerykańskie i europejskie seriale. Canal+ Sport 2 będzie drugim – po Canal+ Sport – wyłącznie sportowym kanałem pod marką Canal+ (transmisje sportowe obecnie są także pokazywane w nSport+, Canal+ Family i Canal+ Family 2).
Natomiast Canal+ 1 ma z godzinnym opóźnieniem emitować program Canal+. Podobne rozwiązanie stosowała kiedyś Grupa TVN, która tworzyła TVN HD +1, ale w 2011 roku z tego zrezygnowała, tłumacząc, że większość treści TVN dostępna jest w modelu wideo na żądanie.
W sumie od 11 maja br. brand Canal+ wykorzystywać będzie osiem kanałów. Po zmianach przybędzie jednocześnie stacji Canal+ emitujących reklamy – spoty pojawiać się mają nie tylko w Canal+ Sport, ale i Canal+ Sport 2.
W ub.r. najlepszy wynik uzyskał Canal+ Sport, którego udział w rynku wyniósł 0,24 proc. Stacja Canal+ miała 0,16 proc. udziału, Canal+ Family – 0,13 proc., Canal+ Family 2 – 0,09 proc., Canal+ Film – 0,09 proc., a Canal+ Film 2 – 0,07 proc. (dane: Nielsen Audience Measurement).

(KOZ, 08.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.