Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 03, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Skorupski i Ośmiałowski już oficjalnie pracują dla nowego tygodnika Fratrii

Karol Skorupski (fot. materiały prasowe Fratrii)

Fratria wzmocniła biuro reklamy w związku z debiutem nowego tygodnika, planowanym na połowę kwietnia br. Dyrektorem biura został Karol Skorupski, były dyrektor sprzedaży korporacyjnej w Ringier Axel Springer Polska, a ostatnio dyrektor sprzedaży Allegro i GG Network.

O przejściu Karola Skorupskiego do Fratrii informowaliśmy nieoficjalnie w połowie marca br. Skorupski potwierdził, że wczoraj objął stanowisko dyrektora biura reklamy Fratrii. Zastąpił Katarzynę Marchewkę, która została menedżerką projektu "Gazety Bankowej" (Fratria) - będzie odpowiadała za miesięcznik pod względem wydawniczym, reklamowym i marketingowym. Zastępcą dyrektora biura reklamy został Marcin Ośmiałowski, były dyrektor ds. klientów strategicznych i agencyjnych w biurze reklamy prasy codziennej RASP, a ostatnio dyrektor sprzedaży agencyjnej Allegro i GG Network. W nowo utworzonym zespole znajduje się również Łukasz Sobol, były project manager Allegro i GG Network.
Zmiany związane są z wydaniem nowego tygodnika o charakterze tabloidu. - Praca przy nowym tytule Fratrii jest dużym i ciekawym wyzwaniem. Można z sukcesem wprowadzić na rynek nowy produkt mimo powszechnej opinii, że jest mało miejsca na rynku prasowym - uważa Karol Skorupski.
Magazyn będzie składał się z dwóch grzbietów. Pierwszy - zawierający 48 stron - zostanie poświęcony polityce, sprawom społecznym i biznesowi. Drugi (60 stron) będzie miał charakter rozrywkowy, zostanie wydany w mniejszym formacie i na lepszym papierze. - Formatem będzie przypominał tygodnik opinii. W dodatku tym znajdą się tematy lifestylowe, a także program telewizyjny - mówi Tomasz Przybek, prezes zarządu Fratrii.
Wydawca wciąż nie podaje tytułu, ceny ani nazwiska redaktora naczelnego nowego tygodnika. Nowo powstała redakcja składa się z 12 osób. - Wciąż rekrutujemy - mówi Przybek, nie chcąc jeszcze ujawniać nazwisk autorów.
Pierwszy numer magazynu zostanie wydany w nakładzie 500 tys. egz., z czego 400 tys. wydawca zamierza przeznaczyć do dystrybucji, 100 tys. zaś rozesłać klientom Fratrii. - Kolejne numery będą wydawane już w nakładzie 400 tysięcy egzemplarzy - informuje Przybek. Dyrektorem dystrybucji, produkcji i logistyki tygodnika jest Artur Grabowski. 

Strona reklamowa na wewnętrznej pisma kosztuje 72 tys. zł. - Powierzchnia reklamowa została prawie w całości sprzedana - informuje Skorupski.
Start tygodnika zostanie wsparty kampanią promocyjną w telewizji, radiu, na outdoorze oraz w mediach własnych wydawcy. Za jej przygotowanie odpowiada Agencja Reklamowa Apella SA.
O ofensywie wydawniczej Fratrii piszemy w kwietniowym numerze miesięcznika "Press".

(IKO, 03.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.