Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Kwiecień 02, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

VML Poland rozpoczyna współpracę z marką Milka

VML Poland wygrało przetarg na adaptację globalnego konceptu kampanii equity dla należącej do koncernu Mondelez marki Milka. Agencja przygotowała koncepcję adaptacji zbliżającej się aktywacji marki, która realizowana będzie na kilku europejskich rynkach.

VML Poland będzie odpowiedzialna za przygotowanie dla marki Milka platformy internetowej oraz filmu internetowego wykorzystywanych podczas trwania aktywacji w Polsce, Czechach, Słowacji, Bułgarii, Rumunii, Chorwacji, Słowenii i Serbii oraz na Węgrzech.
„Przed Milką niezwykły rok i bardzo ciekawe plany komunikacyjne. Niezmiernie się cieszymy, że zasłużyliśmy sobie na zaufanie zespołu marki w Polsce i w regionie, wygrywając przy tym z bardzo mocną konkurencją. Mamy przed sobą wiele wspólnych wyzwań, a po pierwszych miesiącach pracy rozumiemy w pełni, jak szczególny to brand. Kto by nie chciał pracować dla Milki?!" – podsumowuje Michał Banaszewski, Business Development Director w VML Poland.

 

Łukasz Majewski

(02.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.