Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Kwiecień 02, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat wyprzedził Jedynkę

Dane z okresu 23.03.2015 - 29.03.2015
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 Polsat 13,03%
2 TVP1 12,09%
3 TVN 11,62%
4 TVP2 8,62%
5 TVN7 3,54%
6 TV PULS 3,21%
7 TVN24 3,19%
8 TVP INFO 3,10%
9 TV4 3,04%
10 Puls 2 1,63%
11 Polsat2 1,39%
12 TVP Seriale 1,30%
13 TTV - Twoja Telewizja 1,22%
14 Polsat Sport 1,17%
15 TV6 1,09%
16 Polsat News 1,03%
17 TVP Regionalna 0,94%
18 TVP Rozrywka 0,91%
19 TVP ABC 0,87%
20 Stopklatka 0,83%
  Inne 26,18%















Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2015-03-23 20:45:25 6 982 19,54%
2 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 2015-03-29 20:26:54 5 766 16,14%
3 ELIMINACJE MISTRZOSTW EUROPY W PIŁCE NOŻNEJ /TRANSMISJA SPORT./ - IRLANDIA - POLSKA Polsat 2015-03-29 20:35:14 5 763 16,13%
4 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2015-03-25 20:46:09 5 343 14,96%
5 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL. TVP1 2015-03-26 20:30:11 4 636 12,98%
6 WIADOMOŚCI TVP1 2015-03-29 19:30:08 4 488 12,56%
7 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2015-03-29 20:01:41 4 463 12,49%
8 PROGNOZA POGODY TVP1 2015-03-29 20:13:42 4 319 12,09%
9 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2015-03-23 20:08:28 4 091 11,45%
10 TELEEXPRESS TVP1 2015-03-27 17:00:07 3 969 11,11%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(02.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.