Maleje widownia programu "Piekielny hotel" w TVN

"Piekielny hotel" prowadzi Małgorzata Rozenek (fot. Piotr Król/Press)
Po trzech odcinkach program "Piekielny hotel", który zadebiutował w wiosennej ramówce TVN, przyciąga średnio 1,56 mln widzów. Jego widownia maleje z odcinka na odcinek.
"Piekielny hotel" to reality show, w którym Małgorzata Rozenek ratuje podupadające hotele. Program miał być emitowany od początku marca, ale stacja przesunęła jego start na 15 marca. Kolejne odcinki są nadawane w niedziele o 18. Pierwszy obejrzało 1,81 mln widzów, drugi 1,57 mln, a trzeci tylko 1,29 mln. Średnio w czasie emisji tego programu TVN ma 10,8 proc. udziału w rynku i wygrywa tylko z Dwójką (10,3 proc., m.in. „Panorama”, Sport, Pogoda). Liderem pasma jest Polsat (16,8 proc., m.in. reality show „Nasz nowy dom”), a drugie miejsce zajmuje Jedynka (14,7 proc., m.in. powtórka serialu „Strażacy”, teleturniej „Jaka to melodia?”). Dużo lepiej program TVN wypada w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat), w której z udziałem 16,1 proc. zajmuje drugie miejsce, za pasmem Polsatu (19,5 proc.). TVP 1 i TVP 2 mają w tej grupie odpowiednio 8,7 i 6,2 proc. udziału.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 31.03.2015)
