Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 24, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Newsweek Plus zdobył pierwszy tysiąc subskrybentów

Tak wygląda cennik Newsweek Plus

Newsweek Plus, płatna część serwisu Newsweek.pl (Ringier Axel Springer Polska), w trzy tygodnie pozyskał tysiąc subskrybentów. - Najbardziej cieszy nas to, że uzyskaliśmy ten wynik przed uruchomieniem kampanii marketingowej – mówi Monika Radaszewska, digital paid models director RASP.

50 proc. zakupionych subskrypcji stanowią pojedyncze wydania oferowane w pakiecie tygodniowym (4,40 zł lub 0,99 zł – pakiet startowy). Na pozostałą połowę składają się pakiety miesięczne, kwartalne, półroczne i roczne, przy czym największą popularnością cieszą się subskrypcje kwartalne (45 zł) - podał nam wydawca.
Kampania promocyjna Newsweek Plus rozpoczęła się 16 marca br. i jest prowadzona w mediach Grupy RASP-Onet. - Główne cele to budowa świadomości produktu i sprzedaż. Komunikaty optymalizujemy dzięki narzędziom do remarketingu i analizie wyników real-time. Zasięg dobudowujemy, wykorzystując profile społecznościowe „Newsweek Polska” na Twitterze i Facebooku – mówi Marta Ogórkiewicz, digital marketing consultant Newsweek Plus.
Ringier Axel Springer Polska liczy na pozyskanie bazy 30 tys. subskrybentów do końca 2015 roku.

(IKO, 24.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.