Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Marzec 24, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pierwsza edycja Konkursu Wiedzy o Mediach. 48 osób otrzymało indeksy na polskie uczelnie

21 marca zakończyła się pierwsza edycja Konkursu Wiedzy o Mediach. Konkurs odbył się pod patronatem Ministerstwa Edukacji Narodowej i Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Partnerem strategicznym było czasopismo Świat Wiedzy i Wydawnictwo Bauer, Głównym sponsorem – Sony a pomysłodawcą był Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego i Fundacja Szkolnictwo Dziennikarskie.

W Konkursie dla interesujących się mediami uczniów szkół ponadgimnazjalnych nagrodami były indeksy na studia dziennikarskie na uczestniczących w Konkursie uczelniach oraz staże w redakcjach Grupy Bauer i nagrody rzeczowe od sponsora głównego – SONY oraz od Wydawnictwa Bauer.

Warunkiem udziału w I etapie Konkursu było wysłanie eseju, filmu, fotoreportażu lub fotokastu na jeden z podanych tematów, a następnie udział w teście.

W konkursie wzięło udział około 1500 osób z całej Polski, z których aż 150 przebrnęło przez II etap eliminacji i w dniach 20-21 marca 2015 roku przystąpiło do organizowanego w Warszawie finału.

Indeksy na 15 polskich uczelni otrzymało 48 osób a 12 laureatów wyłonionych w quizie - staże w mediach Grupy Bauer.

Organizatorzy współpracują z Ministerstwem Edukacji Narodowej, by następna edycja Konkursu Wiedzy o Mediach, która rozpocznie się we wrześniu 2015 roku, uzyskała status olimpiady przedmiotowej.

 

MACIEJ BRZOZOWSKI
Dyrektor Public Relations

(24.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.