Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Marzec 24, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pierwsza edycja Konkursu Wiedzy o Mediach. 48 osób otrzymało indeksy na polskie uczelnie

21 marca zakończyła się pierwsza edycja Konkursu Wiedzy o Mediach. Konkurs odbył się pod patronatem Ministerstwa Edukacji Narodowej i Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Partnerem strategicznym było czasopismo Świat Wiedzy i Wydawnictwo Bauer, Głównym sponsorem – Sony a pomysłodawcą był Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego i Fundacja Szkolnictwo Dziennikarskie.

W Konkursie dla interesujących się mediami uczniów szkół ponadgimnazjalnych nagrodami były indeksy na studia dziennikarskie na uczestniczących w Konkursie uczelniach oraz staże w redakcjach Grupy Bauer i nagrody rzeczowe od sponsora głównego – SONY oraz od Wydawnictwa Bauer.

Warunkiem udziału w I etapie Konkursu było wysłanie eseju, filmu, fotoreportażu lub fotokastu na jeden z podanych tematów, a następnie udział w teście.

W konkursie wzięło udział około 1500 osób z całej Polski, z których aż 150 przebrnęło przez II etap eliminacji i w dniach 20-21 marca 2015 roku przystąpiło do organizowanego w Warszawie finału.

Indeksy na 15 polskich uczelni otrzymało 48 osób a 12 laureatów wyłonionych w quizie - staże w mediach Grupy Bauer.

Organizatorzy współpracują z Ministerstwem Edukacji Narodowej, by następna edycja Konkursu Wiedzy o Mediach, która rozpocznie się we wrześniu 2015 roku, uzyskała status olimpiady przedmiotowej.

 

MACIEJ BRZOZOWSKI
Dyrektor Public Relations

(24.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.