ING Życie oraz ING OFE przekształcą się w Nationale-Nederlanden

Logo Nationale-Nederlanden (fot. materiały prasowe)
20 lipca 2015 ING Życie i ING OFE zmienią nazwę na Nationale-Nederlanden.
Zmieni się nazwa i logotypy spółek grupy ING w Polsce (oprócz ING Banku Śląskiego). Za obsługę reklamową rebrandingu odpowiada agencja Brasil. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się MEC.
"Nationale-Nederlanden kojarzona jest przez polskich klientów jako globalna, stabilna firma z profesjonalnymi agentami i ma ekspercki wizerunek w zakresie finansów osobistych" - tłumaczy cytowana w komunikacie prasowym Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji z klientem w Nationale-Nederlanden.
Spółki zajmujące się działalnością ubezpieczeniową i inwestycyjną zostały wydzielone z Grupy ING i przekształciły się w Grupę NN notowaną od 2 lipca 2014 roku na giełdzie papierów wartościowych w Amsterdamie.
(DR, 24.03.2015)
