Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TREśCI PROMOCYJNE

Dodano: Marzec 23, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Charytatywny Marszobieg "Biegam, Bo Lubię POMAGAM" - patronem medialnym jest Trójka

"Udział każdej osoby w marszobiegu zostanie zamienimy na pomoc finansową dla potrzebujących dzieci" – mówi Leszek Kurnicki, szef komitetu organizacyjnego ORLEN Warsaw Marathon.

W przeddzień głównych konkurencji w ramach ORLEN Warsaw Marathon, czyli w sobotę 25 kwietnia 2015, odbędzie się Marszobieg na dystansie 4,6 km. Charytatywny Marszobieg „Biegam, Bo Lubię POMAGAM” 4,6 km wystartuje z Placu Zamkowego, a meta znajdzie się w tym samym miejscu, w którym następnego dnia bieg kończyć będą maratończycy i zawodnicy startujący na 10 km - na błoniach Stadionu Narodowego.
Charytatywny marszobieg odbywa się co roku dzięki wsparciu Fundacji ORLEN Dar Serca, która realizuje programy na rzecz Rodzinnych Domów Dziecka, wyrównywania szans edukacyjnych utalentowanej młodzieży oraz pomocy lokalnym społecznościom. Fundacja prowadzi również projekty w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
Po raz trzeci marszobieg „Biegam, Bo Lubię POMAGAM” obejmie swoim patronatem radiowa Trójka, która od pięciu lat nadaje cykl audycji poświęconych wyłącznie bieganiu – „Biegam, Bo Lubię” (czwartki, godz. 17.20). Częścią cyklu dedykowanego biegaczom jest także „Biegowa Lista Przebojów”, czyli zestaw najlepszych piosenek do joggingu, wybranych przez słuchaczy i internautów.
W marszobiegu może wziąć udział każdy, bez względu na poziom zaawansowania czy wiek – nie będzie prowadzona klasyfikacja, pomiar i limity czasu. Dotyczy to także osób, które następnego dnia startują w maratonie lub biego na 10 km. Na tym dystansie nie obowiązuje opłata startowa. Wystarczy zarejestrować się na stronie www.orlenmarathon.pl. Wszyscy zarejestrowani uczestnicy otrzymają pamiątkową koszulkę z okolicznościowym nadrukiem.
Więcej informacji na temat Charytatywnego Marszobiegu „Biegam, Bo Lubię POMAGAM” 4,6 km znajduje się w Regulaminie.

(23.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.