"Plus Minus. Rzeczpospolita" przechodzi kolejną zmianę

Okładka "Plus Minus. Rzeczpospolita"
Sobotnie magazynowe wydanie dziennika "Rzeczpospolita" - „Plus Minus. Rzeczpospolita” (Gremi Business Communication) ukaże się w nowej odsłonie. Magazyn ma być też kolportowany nowymi kanałami dystrybucji.
Sobotnie magazynowe wydanie dziennika "Rzeczpospolita" - „Plus Minus. Rzeczpospolita” (Gremi Business Communication) ukaże się w nowej odsłonie. Magazyn ma być też kolportowany nowymi kanałami dystrybucji.
„Plus Minus. Rzeczpospolita” będzie miał nowy layout, mniejszy format, większą objętość - 48 stron oraz większy nakład (wydawca nie podaje szczegółów dotyczących nakładu). Autorzy mają się koncentrować się na podejmowaniu trudnych, prowokacyjnych tematów. - Chcemy, aby teksty były bardziej emocjonalne i wyraziste niż dotychczas - mówi Bogusław Chrabota, redaktor naczelny "Rzeczpospolitej".
Pojawić się też mają nowi autorzy. - Poszerzy się krąg autorów. Nikogo nie zwalniamy - zapewnia Bogusław Chrabota.
Wydawca podkreśla, że sprzedaż w kioskach sobotniego wydania jest wyższa o 72 proc. od sprzedaży wydań w pozostałe dni.
Gremi Business Communication wprowadza też nowe kanały dystrybucji "Rzeczpospolitej". - Znacząco poszerzamy zasięg o dodatkowe punkty dystrybucyjne - mówi Chrabota, zaznaczając, że podpisano już umowy z sieciami sklepów oraz stacjami paliw.
Nowe wydanie "Plus Minus" wspierać będzie kampania reklamowa prowadzona m.in. w portalach internetowych (Interia.pl, Wirtualna Polska), stacjach radiowych (Radio Zet, Radio Wawa, Pogram III) i w tytułach wydawcy: "Rzeczpospolita", "Gazeta Giełdy i Inwestorów Parkiet", "Magazyn Sukces", "Bloomberg Businessweek Polska", Rp.pl.
Od ostatnich zmian w „Plus Minus. Rzeczpospolita” minęło pięć miesięcy. Wówczas dodatek przyjął formę wydania magazynowego.
"Rzeczpospolita" w styczniu br. zwiększyła średnią sprzedaż ogółem w porównaniu z tym miesiącem 2014 roku o 2,67 proc., do 57 891 egz. (Dane: ZKDP).
(IKO, 20.03.2015)
