”Mój Piękny Ogród” po zmianach jeszcze piękniejszy i w dwóch wersjach

Pierwszy numer magazynu "Mój Piękny Ogród" po relaunchu ukaże się na rynku jutro
Wydawnictwo Burda Media Polska przeprowadziło relaunch miesięcznika ”Mój Piękny Ogród”.
Od numeru, który trafi na rynek jutro, magazyn ukazywać się ma w dwóch mutacjach cenowych – 5,90 zł i 4,90 zł. Droższe wydanie dostępne będzie w oprawie klejonej i na lepszym papierze, a tańsze - w dotychczasowej formie.
Jak podano w komunikacie, wydawca zakłada stopniowe zwiększanie nakładu mutacji w klejonej oprawie wraz z kolejnymi wydaniami miesięcznika.
Magazyn odświeży logo oraz szatę graficzną. Poszerzone zostaną tematy dotyczące nowości ze świata roślin, ogrodniczych aranżacji oraz praktycznych porad.
Zwiększa się także objętość regularnych wydań ”Mojego Pięknego Ogrodu” – z 68 do 84 stron. Najbliższe wydanie, w związku z początkiem sezonu, liczyć ma 100 stron. Nakład utrzymany zostanie na identycznym poziomie (130 tys. egz.).
Odmienione wydanie ”Mojego Pięknego Ogrodu” wspiera kampania reklamowa w telewizji i Internecie, a także w tytułach wydawanych przez Burda International.
(KOZ, 19.03.2015)
