Fratria wyda nowy tani tygodnik w półmilionowym nakładzie

Wydawca "W Sieci" przygotowuje nowy tygodnik (fot. materiały Apella SA)
Fratria – wydawca „W Sieci” i „Frondy” - zapowiada wydanie w najbliższych tygodniach tygodnika o charakterze tabloidu. Nakład pierwszego numeru tygodnika ma wynieść pół miliona egzemplarzy, a cena ma być „znacząco niższa od pozostałych tytułów”. Pismo będzie mieć kilkadziesiąt stron w formacie gazetowym i dodatek telewizyjno-rozrywkowy.
„Mamy już gotowy nowatorski, ciekawy i przebadany wszechstronnie projekt, mamy niemal całkowicie skompletowany autonomiczny zespół redakcyjny. Za nami kilka numerów zerowych i wiele szczegółowych badań. Kończymy prace związane z kolportażem, drukiem i kampanią reklamową. Całość składa się w duże, ambitne i ekscytujące przedsięwzięcie” - informuje w komunikacie prasowym prezes Fratrii Tomasz Przybek. Nie ujawnia, kto będzie naczelnym tytułu, ale wiadomo, że będzie to osoba pracująca we Fratrii od kilku lat.
Nakład pierwszego numeru tygodnika ma wynieść pół miliona egzemplarzy, a cena ma być „znacząco niższa od pozostałych tytułów”. Pismo będzie mieć kilkadziesiąt stron w formacie gazetowym i dodatek telewizyjno-rozrywkowy.
„Jesteśmy po pierwszych rozmowach z reklamodawcami, którzy bardzo ciepło przyjęli projekt. Powierzchnia reklamowa pierwszego numeru została już niemal całkowicie wyprzedana” - zaznacza Tomasz Przybek.
Kampanię reklamową dla tytułu planuje Apella SA, która jest głównym udziałowcem Fratrii, i zajmuje się obsługą marketingową Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych. Reklamy nowego tygodnika będą emitowane w telewizji, radiu, Internecie, obejmą outdoor i punkty sprzedaży prasy.
(15.03.2015)
