Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Marzec 12, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dziennikarstwo z lepszej strony - świetne wyniki nowej odsłony serwisu rp.pl

Po ponad dwóch tygodniach od przełączenia serwisu rp.pl na nowy widok (21 lutego br.) użytkownicy chwalą serwis za przejrzysty, czytelny układ. Nowa rp.pl została szczególnie dobrze przyjęta przez użytkowników urządzeń mobilnych, na których istotnie poprawiła się wygoda korzystania z treści. Ruch z urządzeń mobilnych wzrósł o 47%, a liczba nowych użytkowników korzystających z serwisu na smartfonach wzrosła o 140%.

Gremi Business Communication (GBC), wydawca serwisu, jest bardzo zadowolony z efektów i planuje kolejne etapy wprowadzania zmian, w tym silniejszą monetyzację treści. Za projekt i wykonanie szaty graficznej serwisu wraz warstwą responsywną rp.pl odpowiadała Agencja Avrio Interactive.

- Stale monitorujemy efekty przepięcia na nową wersję i analizujemy ścieżki poruszania się po serwisie przez użytkowników - mówi Aneta Rumniak, Dyrektor Marketingu GBC - Jesteśmy zadowoleni ze skali ruchu w serwisie, przybywa nam także nowych użytkowników. W okresie promocyjnym zachęcamy użytkowników do zapoznania się z pełną treścią serwisu, łącznie z profesjonalnymi serwisami, które po okresie promocji zostaną znów zamknięte za paywall’em. Darmowy dostęp do wszystkich treści rp.pl trwa 30 dni, a skorzystanie z niego wymaga rejestracji. – dodaje Rumniak.

GBC wprowadzając na rynek nową wersję rp.pl korzysta z najdłuższego na polskim rynku doświadczenia w użyciu metrycznego paywall’a, który umożliwia dostęp do treści premium.

Od stycznia 2012 roku wydawca zbudował własny sposób docierania do wymagających klientów B2B z jakościowymi treściami dostępnymi online w subskrypcji. Sprzedaż produktów, których roczny koszt to 1-2 tys. zł (takie jak archiwum czy dostęp do treści prawnych i narzędzi serwisu prawo.rp.pl, gdzie ponad 80% publikowanych tekstów jest płatnych) stanowi solidną bazę przychodów cyfrowych Wydawnictwa. GBC skupia się też na subskrypcjach zawierających e-Wydanie i różnych formach e-Prenumeraty (od ponad 700 do ponad 1500 zł rocznie). Na koniec stycznia GBC miał 22 tysiące sprzedanych pakietów cyfrowych.

- Wprowadzając techniczne rozwiązania stosowane np. w The Times oferujemy na szerszą skalę dostęp do treści np. popularnego weekendowego dodatku „Plus Minus”. Taki dostęp jest możliwy już za 2,5zł za jeden dzień w ramach popularnego Pakietu Basic. Oferta została wprowadzona w grudniu 2014 r. i już teraz możemy powiedzieć, że popularność tego pakietu przerosła nasze oczekiwania.
To dynamicznie rosnąca linia produktowa, która dobrze rozwija się na solidnej bazie subskrypcji długoterminowych naszych flagowych produktów treściowych dostarczanych do profesjonalistów różnych dziedzin - także w modelach precyzyjnie skrojonych do potrzeb klienta. – mówi Marcin Kowalczyk, Szef Pionu Cyfrowego w GBC.

Wprowadzeniu nowego serwisu towarzyszy kampania reklamowa. Większość działań odbywa się w internecie i obejmuje, oprócz standardowej kampanii bannerowej, krótki przewodnik po stronie w wersji animowanej. Komunikacja, odwołująca się do wartości Rzeczpospolitej – Dziennikarstwa z lepszej strony – trafia także na billboardy oraz do papierowej wersji „Rzeczpospolitej”, „Gazety Giełdy i Inwestorów Parkiet”, magazynów „Bloomberg Businessweek Polska” i „Sukces”. Za kreację odpowiada agencja reklamowa Brand Place. Za planowanie mediów Dział Marketingu GBC Sp. z o.o.

 

Gremi Business Communication Sp. z o.o.

(12.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.