Jagoda Gębska odpowiada za sprzedaż w Valkea Media
Jagoda Gębska (fot. materiały prasowe)
Jagoda Gębska została dyrektorem sprzedaży miesięcznika "Gaga" i serwisu Egaga.pl. Jest to nowo utworzone stanowisko w wydawnictwie Valkea Media.
Dotychczas Jagoda Gębska była senior account executive w zespole Luxury & Lifestyle magazynów Burda International Polska (m.in. "Elle", "In Style"). Wcześniej pracowała w Wydawnictwie Bauer i AWR Wprost. W Valkea Media zajmie się rozwojem strategii sprzedaży wielokanałowej - sprzedaży reklam w magazynie "Gaga" i serwisie Egaga.pl, projektów specjalnych, eventów i dodatków do magazynu. Będzie zarządzać biurem reklamy. - To następstwo zmian, które zostały zapoczątkowane w grudniu 2014 roku. Wówczas do zespołu Valkea Media dołączyła Renata Sieroń, obejmując stanowisko wydawcy miesięcznika "Gaga" oraz Egaga.pl, w celu opracowania i wdrożenie strategii rozwoju brandu „Gaga” - mówi Agata Słowińska, PR & marketing manager Valkea Media. Ce celem strategii wydawniczej jest połączenie działań offline, online oraz eventów.
(IKO, 11.03.2015)