Dział: PERSONALIA

Dodano: Marzec 11, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jagoda Gębska odpowiada za sprzedaż w Valkea Media

Jagoda Gębska (fot. materiały prasowe)

Jagoda Gębska została dyrektorem sprzedaży miesięcznika "Gaga" i serwisu Egaga.pl. Jest to nowo utworzone stanowisko w wydawnictwie Valkea Media.

Dotychczas Jagoda Gębska była senior account executive w zespole Luxury & Lifestyle magazynów Burda International Polska (m.in. "Elle", "In Style"). Wcześniej pracowała w Wydawnictwie Bauer i AWR Wprost. W Valkea Media zajmie się rozwojem strategii sprzedaży wielokanałowej - sprzedaży reklam w magazynie "Gaga" i serwisie Egaga.pl, projektów specjalnych, eventów i dodatków do magazynu. Będzie zarządzać biurem reklamy. - To następstwo zmian, które zostały zapoczątkowane w grudniu 2014 roku. Wówczas do zespołu Valkea Media dołączyła Renata Sieroń, obejmując stanowisko wydawcy miesięcznika "Gaga" oraz Egaga.pl, w celu opracowania i wdrożenie strategii rozwoju brandu „Gaga” - mówi Agata Słowińska, PR & marketing manager Valkea Media. Ce celem strategii wydawniczej jest połączenie działań offline, online oraz eventów.

(IKO, 11.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.