PKW w trzecim podejściu zatwierdza wybór agencji Profile do obsługi PR

(fot. freerangestock.com)
Państwowa Komisja Wyborcza po raz trzeci ogłosiła wybór zwycięzcy.
W trzecim podejściu do rozstrzygnięcia przetargu PKW na agencję PR (dwa razy wybór został unieważniony) zwyciężyła agencja Profile, która uzyskała najwyższą ocenę - 97,06 pkt, pokonując Marketing & Communications Consultants - 96,78 pkt i Golden Frame Media - 95,57 pkt.
Wcześniejszy wybór agencji Profile oprotestowała Golden Frame Media i w wyniku tego protestu PKW unieważniła dokonaną w dniach 3-4 marca ocenę ofert. W uzasadnieniu podano uwagi Golden Frame Media na temat "nieścisłości w opinii niezależnego eksperta". Oferty wszystkich agencji były więc ponownie rozpatrywane.
W pierwszym podejściu PKW do tego przetargu wygrała go Golden Frame Media, ale wtedy zaprotestowały Profile i M&CC, wskazując na nieprawidłowe naliczanie punktów. Po ich proteście unieważniono cały przetarg.
Przedmiotem przetargu było opracowanie strategii oraz schematu komunikacji społecznej, a także projektu kampanii informacyjnych dotyczących tegorocznych wyborów na prezydenta RP oraz do Sejmu i Senatu.
(AMS, 11.03.2015)
