Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Marzec 11, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PKW w trzecim podejściu zatwierdza wybór agencji Profile do obsługi PR

(fot. freerangestock.com)

Państwowa Komisja Wyborcza po raz trzeci ogłosiła wybór zwycięzcy.

W trzecim podejściu do rozstrzygnięcia przetargu PKW na agencję PR (dwa razy wybór został unieważniony) zwyciężyła agencja Profile, która uzyskała najwyższą ocenę - 97,06 pkt, pokonując Marketing & Communications Consultants - 96,78 pkt i Golden Frame Media - 95,57 pkt.

Wcześniejszy wybór agencji Profile oprotestowała Golden Frame Media i w wyniku tego protestu PKW unieważniła dokonaną w dniach 3-4 marca ocenę ofert. W uzasadnieniu podano uwagi Golden Frame Media na temat "nieścisłości w opinii niezależnego eksperta". Oferty wszystkich agencji były więc ponownie rozpatrywane.

W pierwszym podejściu PKW do tego przetargu wygrała go Golden Frame Media, ale wtedy zaprotestowały Profile i M&CC, wskazując na nieprawidłowe naliczanie punktów. Po ich proteście unieważniono cały przetarg.

Przedmiotem przetargu było opracowanie strategii oraz schematu komunikacji społecznej, a także projektu kampanii informacyjnych dotyczących tegorocznych wyborów na prezydenta RP oraz do Sejmu i Senatu.

(AMS, 11.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.