ZAiKS zastrzegł możliwość trenowania systemów AI  |  Publicis Groupe łączy agencje  |  Ósma edycja "The Voice Kids" w TVP 2  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  TVN rusza z "Projektem zima"  |  Kanał wirtualny Legia TV  |  "Świat Wiedzy" podrożeje  |  Roczna subskrypcja Pb.pl z rabatem  |  Polskie firmy uważają, że raportowanie ESG zachęci inwestorów  |  Awans w VML Poland  |  Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates  |  GroupM wprowadza narzędzie  |  Naczelna HuffPost rezygnuje z powodu zwolnień pracowników  |  Ostatni prezydencki wywiad Bidena w czwartek w MSNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

ZAiKS zastrzegł możliwość trenowania systemów AI  |  Publicis Groupe łączy agencje  |  Ósma edycja "The Voice Kids" w TVP 2  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  TVN rusza z "Projektem zima"  |  Kanał wirtualny Legia TV  |  "Świat Wiedzy" podrożeje  |  Roczna subskrypcja Pb.pl z rabatem  |  Polskie firmy uważają, że raportowanie ESG zachęci inwestorów  |  Awans w VML Poland  |  Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates  |  GroupM wprowadza narzędzie  |  Naczelna HuffPost rezygnuje z powodu zwolnień pracowników  |  Ostatni prezydencki wywiad Bidena w czwartek w MSNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

ZAiKS zastrzegł możliwość trenowania systemów AI  |  Publicis Groupe łączy agencje  |  Ósma edycja "The Voice Kids" w TVP 2  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  TVN rusza z "Projektem zima"  |  Kanał wirtualny Legia TV  |  "Świat Wiedzy" podrożeje  |  Roczna subskrypcja Pb.pl z rabatem  |  Polskie firmy uważają, że raportowanie ESG zachęci inwestorów  |  Awans w VML Poland  |  Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates  |  GroupM wprowadza narzędzie  |  Naczelna HuffPost rezygnuje z powodu zwolnień pracowników  |  Ostatni prezydencki wywiad Bidena w czwartek w MSNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Marzec 05, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Media Impact z nową ofertą reklamy natywnej i dedykowanym zespołem

Z początkiem marca Media Impact wprowadza do swojej oferty dwa nowe produkty natywne: Onet Buzz i nową odsłonę produktu Marki Mówią oraz tworzy dedykowany zespół do obsługi kampanii natywnych.

W ramach nowo wprowadzonej oferty reklamy natywnej, Media Impact wprowadził do swojej ofert dwa produkty Onet Buzz oraz Marki Mówią.
Zadaniem Onet.Buzz jest budowanie pozytywnych emocji wokół marki poprzez dostarczanie czytelnikom lekkich, a przy tym jakościowych treści, o charakterze rozrywkowym. Każdy z tekstów opublikowanych w Onet.Buzz ma swojego partnera, który w nienachalny i nie bezpośredni sposób pojawia się w kontekście publikacji.

Filozofią Marki Mówią jest zaproszenie marki do zabrania głosu i budowania jej eksperckiej pozycji. W tym projekcie marki we współpracy z Redakcją tworzą merytoryczne treści. Marki Mówią o rzeczach ważnych, które stanowią dla czytelnika wartość informacyjną. To koncept wprowadzony oryginalnie przez Forbes.pl a obecnie dostępny w 4 serwisach Grupy Onet-RASP: Forbes.pl, Kobieta.Onet.pl, Komputerswiat.pl i Autoswiat.pl. Każda wypowiedź marki jest jednoznacznie oznaczona jako stworzona we współpracy z partnerem.

„Za wysoką jakością reklamy natywnej w Media Impact stoją osobiście dziennikarze Grupy Onet-RASP którzy zawsze  mają ostatnie słowo w kwestii kształtu publikowanych treści. Jednocześnie dbamy o to, żeby reklama natywna była zawsze jednoznacznie oznaczona jako treść, której partnerem jest dana marka. Dzięki temu wyraźnie odróżniamy treści redakcyjne od natywnych, które powstają przy współpracy z partnerem komercyjnym. W ten sposób zapewniamy rzetelność przekazu, a reklamodawca jako nasz oficjalny partner może budować wizerunek swojej marki.” -mówi Beata Tarnowska, Native Manager Media Impact Kompleksową obsługą kampanii natywnych w Media Impact zajmuje się dedykowany zespół, na czele którego stoi Beata Tarnowska, Native Advertising Manager.

W skład zespołu wchodzą pełnoetatowi Native Creative odpowiedzialni za tworzenie treści oraz Native Advertising Coordinator odpowiedzialny za wdrażanie projektów po stronie redakcyjnej.

Aleksandra Brzozowska
PR & Communications Manager

(05.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.