Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Marzec 05, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 nadal liderem

Dane z okresu 23.02.2015 - 01.03.2015
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 13,17%
2 TVN 11,23%
3 Polsat 11,15%
4 TVP2 9,51%
5 TVN7 3,50%
6 TVP INFO 2,99%
7 TV4 2,95%
8 TV PULS 2,90%
9 TVN24 2,68%
10 Puls 2 1,66%
11 Polsat2 1,47%
12 TVP Seriale 1,47%
13 TTV - Twoja Telewizja 1,42%
14 TV6 1,26%
15 TVP Rozrywka 1,03%
16 TVP Regionalna 0,98%
17 Polsat News 0,95%
18 Polo TV 0,87%
19 Stopklatka 0,86%
20 Nickelodeon 0,81%
  Inne 27,14%













Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2015-02-24 20:46:15 7 061 19,76%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2015-02-25 20:45:34 5 575 15,60%
3 TELEEXPRESS TVP1 2015-02-26 17:57:30 4 796 13,42%
4 WIADOMOŚCI TVP1 2015-02-28 19:42:20 4 782 13,38%
5 MISTRZOSTWA ŚWIATA W NARCIARSTWIE KLASYCZNYM - FALUN 2015 - SKOKI NARCIARSKIE M TVP1 2015-02-28 16:59:23 4 707 13,17%
6 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2015-02-26 20:31:07 4 528 12,67%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2015-02-24 20:08:12 4 451 12,46%
8 MISTRZOSTWA ŚWIATA W NARCIARSTWIE KLASYCZNYM - FALUN 2015 /STUDIO SPORT/ TVP1 2015-02-28 19:29:08 4 440 12,43%
9 FAKTY TVN 2015-02-24 19:00:06 4 116 11,52%
10 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2015-03-01 20:01:08 4 037 11,30%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(05.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.