Katarzyna Strzelczyk została dyrektor ds. social media w Multi Communications

Katarzyna Strzelczyk (fot. materiały prasowe)
Katarzyna Strzelczyk objęła nowe stanowisko dyrektora ds. social media w agencji PR Multi Communications.
Strzelczyk jest odpowiedzialna za rozwój obszaru digital i social media w agencji PR. "Social media są integralną częścią biznesu agencji PR i rozwój tych kompetencji jest kluczowy. Doświadczenie Kasi pozwoli nam oferować poszerzony zakres efektywnych rozwiązań dla obecnych i nowych klientów agencji" – tłumaczy Mariusz Pleban, prezes Multi Communications.
Strzelczyk dotychczas pracowała jako szefowa działu social media w agencji interaktywnej Vacaloca oraz członek zespołu digital w agencjach Edelman i Ciszewski PR. Realizowała projekty dla takich klientów jak: Coca-Cola, UPC Polska, Polpharma, Sanofi, Mattel, Lidl Polska.
(DR, 04.03.2015)
