"Bloomberg Businessweek Polska" jest już miesięcznikiem

Okładka marcowego wydania "Bloomberg Businessweek Polska"
"Bloomberg Businessweek Polska" po raz drugi w tym roku zmienił cykl ukazywania się. W styczniu był jeszcze tygodnikiem, w lutym dwutygodnikiem, a od wczoraj jest miesięcznikiem. - Nasz czytelnik ma coraz mniej czasu - tłumaczy Dariusz Bąk, prezes wydawnictwa Gremi Business Communication.
W lutym br. "Bloomberg Businessweek Polska" dwukrotnie ukazał się w cyklu dwutygodniowym, ale od 2 marca magazyn jest już miesięcznikiem.
- Poprzednie dwa wydania były formą przejściową. Docelowo "Bloomberg Businessweek Polska" miał być miesięcznikiem, co wynika z ostatnich zmian w Gremi Business Communication, które stopniowo wdrażamy - mówi Dariusz Bąk, prezes Gremi Business Communication. I dodaje: - Nasz czytelnik ma coraz mniej czasu i musi dokonywać selekcji. Wygodniej będzie mu sięgać po treści, mając na to cały miesiąc. Dlatego informacje zawarte w "BBP" są tworzone z szerszej perspektywy niż teksty "Rzeczpospolitej" czy "Parkietu Gazety Giełdy" - mówi Dariusz Bąk.
Wydawca planuje też zmienić sposób sprzedaży magazynu wprowadzając specjalną ofertę korporacyjną.
Przy okazji przekształcenia w miesięcznik "Bloomberg Businessweek Polska" zwiększył objętość do 132 stron. Cena marcowego wydania to 11,90 zł (jako tygodnik pismo kosztowało 5,90 zł). Wydawca nie podaje nakładu. Danych o sprzedaży tytułu nie ma też w Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
(IKO, 03.03.2015)
