Polskapresse + Media Regionalne = Polska Press Grupa
Z fuzji Polskapresse i Mediów Regionalnych powstała Polska Press Grupa
Polska Press Grupa - takiej nazwy będzie używać podmiot powstały z połączenia spółek Polskapresse i Media Regionalne. Grupa przy okazji fuzji wprowadziła nowe logo i system identyfikacji wizualnej. To kończy proces wchłaniania Mediów Regionalnych przez Polskapresse.
O połączeniu spółek i wpływie fuzji na zatrudnionych pracowników informowaliśmy w piątkowym "Presserwisie", choć rzeczniczka prasowa grupy nie chciała wtedy naszych ustaleń komentować. Jednak 27 lutego nowa nazwa spółki Polska Press została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego. Tym samym zakończono proces konsolidacji Polskapresse i Mediów Regionalnych (Polskapresse kupiła ją od funduszu Mecom w listopadzie 2013 roku). Nowa firma promować się będzie marką Polska Press Grupa. Wprowadza też nowe logo i system identyfikacji wizualnej, które mają ujednolić komunikację całej grupy. Opracowała je agencja White Cat Studio.
Grupa ujednoliciła nazewnictwo oraz logotypy swoich 17 oddziałów regionalnych - np. Polska Press Lublin lub Polska Press Poznań.
Polska Press Grupa jest wydawcą 18 dzienników regionalnych, tygodników lokalnych oraz internetowych serwisów kontentowych i ogłoszeniowych. Jest też właścicielem drukarni w Białymstoku, Łodzi, Koszalinie, Poznaniu, Sosnowcu, Tarnobrzegu, Warszawie i we Wrocławiu. Od września 2014 roku jest też właścicielem spółki Express Media, wydawcy m.in. "Expressu Bydgoskiego" i "Nowości Dziennika Toruńskiego".
(RH, 03.03.2015)