Adam Kornacki z TVN Turbo promuje swój standard za pieniądze Avivy (wideo)
03.03.2015, 00:24

Adam Kornacki, prowadzący "Zakup kontrolowany" i "Moto-On" w TVN Turbo, bierze udział w kampanii ubezpieczeń Aviva.
W ramach działań marketingowych Avivy powstała oferta ubezpieczeniowa dla kierowców nazwana Standardem Kornackiego. W jej ramach klient dostaje dzień na torze w szkole bezpiecznej jazdy i ubezpieczenie assistance na Europę przy kupnie pakietu OC.
Kampania z udziałem Adama Kornackiego od wczoraj prowadzona jest w radiu i Internecie. Jej kreację przygotowała agencja Gong. Media zakupił dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Kornacki promował już m.in. Polkomtel i aplikację mobilną mobiParking (SkyCash).
Na swojej stronie internetowej przedstawia się jako dziennikarz TVN Turbo i kierowca rajdowy.
(DR, 03.03.2015)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
