Październikowy cennik TVP  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Październikowy cennik TVP  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Październikowy cennik TVP  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Marzec 02, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Użytkownicy Interii i RMF wybierają najpopularniejszy klub piłkarski

Interia i RMF zapraszają wszystkich kibiców do stworzenie mapy popularności klubów piłkarskich. Głosowanie na ulubioną drużynę odbywa się poprzez ankietę umieszczoną na stronie www.mapakibicow.pl oraz w serwisie sport.interia.pl.

W ankiecie uwzględniono 181 najlepszych obecnie klubów piłkarskich, zarówno z ekstraklasy jak i niższych lig. Internauci mogą wskazać swoją ulubioną drużynę oraz określić miejsce zamieszkania. Dzięki temu powstanie mapa, która ukaże sympatie kibiców do określonych zespołów, w poszczególnych województwach i powiatach. Celem prowadzenia ankiety jest sprawdzenie, które drużyny cieszą się największą popularnością w Polsce i czy sympatie kibiców zawsze związane są z miejscem, w którym żyją.
Przez cały okres prowadzenia badania mapę preferencji kibicowskich można będzie zamieścić w dowolnym serwisie internetowym poprzez embed kodu HTML na stronie. Osoba oddająca swój głos w internetowej ankiecie nadal pozostaje w danym serwisie, a zebrane dane są agregowane do jednej bazy danych i aktualizowane co godzinę.

Do badania preferencji Interia wykorzystuje nowe narzędzie – mapę, dzięki której możliwe będzie sprawdzenie, czy określone poglądy lub sympatie internautów łączą się z miejscem ich zamieszkania.

– Mapa preferencji to zupełnie nowy sposób prezentowania wyników ankiet internetowych. Użytkownicy otrzymują czytelną mapę Polski, która dodatkowo umożliwia podgląd wyników w poszczególnych województwach czy nawet powiatach – wyjaśnia Filip Lenart, Dyrektor Marketingu i PR Grupy Interia.pl.

Dzięki nowemu narzędziu portal może przeprowadzać ankiety wśród internautów na wiele różnych tematów – odnośnie ważnych społecznie problemów, czy też sposobu spędzania wolnego czasu i codziennego życia Polaków.

Wykonawcą narzędzia jest firma Hyper Media.

Mapa znajduje się na stronie www.mapakibicow.pl.

Joanna Szpyt-Wiktorowska
Kierownik PR & Social Media

(02.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.