Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Luty 26, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 przed Polsatem i TVN

Dane z okresu 16.02.2015 - 22.02.2015
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 12,42%
2 Polsat 11,13%
3 TVN 10,96%
4 TVP2 9,43%
5 TV PULS 3,26%
6 TVN7 3,26%
7 TVP INFO 3,15%
8 TV4 3,10%
9 TVN24 2,68%
10 Puls 2 1,75%
11 Polsat2 1,50%
12 TVP Seriale 1,46%
13 TTV - Twoja Telewizja 1,36%
14 TV6 1,21%
15 TVP Rozrywka 1,14%
16 TVP Regionalna 0,96%
17 Polsat News 0,93%
18 Nickelodeon 0,84%
19 Stopklatka 0,83%
20 Polo TV 0,78%
  Inne 27,85%











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2015-02-16 20:46:06 6 796 19,02%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2015-02-18 20:46:01 5 722 16,01%
3 TELEEXPRESS TVP1 2015-02-21 17:26:26 4 876 13,65%
4 MISTRZOSTWA ŚWIATA W NARCIARSTWIE KLASYCZNYM - FALUN 2015 - SKOKI NARCIARSKIE M TVP1 2015-02-21 16:29:06 4 626 12,95%
5 WIADOMOŚCI TVP1 2015-02-22 19:30:07 4 567 12,78%
6 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2015-02-19 20:30:52 4 565 12,78%
7 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2015-02-17 21:41:25 4 129 11,56%
8 CISZA NAD ROZLEWISKIEM /SER.OBYCZ.POL./ TVP1 2015-02-22 20:25:30 4 108 11,50%
9 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2015-02-18 20:08:09 4 008 11,22%
10 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2015-02-22 20:05:18 4 002 11,20%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(26.02.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.